Har haft en person, som mente han havde en god template programør, og jeg sagde "lav en template, og lad mig se hvad han kan".
Så sender han sku en gratis template fra joomlaos.de , som er lavet af en templateklub ! (han forsøgte at sælge kontaktpersonen for 10.000)
Hvor dum er man så ?
Nå, men søgte på hans navn, og han optræder mange steder herinde, bl.a. som spam sender. Han tilbyder sjov nok en masse i hjemmesider osv. gambling, programering, osv. uden noget indhold. Han har enda registreret nogle hjemmesider i et ikke eksisterende firmanavn !!!
For det ærger mig at sådanne snydere bare kan færdes frit !!!
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
"han forsøgte at sælge kontaktpersonen for 10.000"
Jeg troede at menneskehandel var ulovligt :-)
Spøg til side. Det er pisseærgeligt at der findes så mange mennesker med meget lav moral. Men det findes vist mere eller mindre indenfor alle brancher. Når folk spotter dem i forbindelse med indlæg, så er det bare at komme med de kritiske spørgsmål, så fjolserne afslører sig selv. (man skal jo også passe på ikke at hænge de forkerte ud, på et tyndt grundlag)
Det er jo desværre ikke længere tilladt at bruge Amino som aflad for irritation og frustration over firmaer eller personer, man mener snyder eller svindler.
Du kan istedet prøve trustpilot.dk, annoncehajer.dk eller hajnettet.dk, hvis du gerne vil have navnet på personen/firmaet ud på nettet, så andre kan finde ham/dem via en googling og blive advaret...
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det er jo desværre ikke længere tilladt at bruge Amino som aflad for irritation og frustration over firmaer eller personer, man mener snyder eller svindler.
Du kan istedet prøve trustpilot.dk, annoncehajer.dk eller hajnettet.dk, hvis du gerne vil have navnet på personen/firmaet ud på nettet, så andre kan finde ham/dem via en googling og blive advaret...
Vil jeg benytte :o)
Næppe... der er ikke meget strafferetsligt i at tage et gratis design og forsøge at sælge det dyrere. Der er måske noget med immaterielle rettigheder, men det blander politiet sig ikke i og det er ophavsmanden til det gratis template, der skal tage sådan en sag.
Tomme websider lavet udelukkende for at manipulere Google, er kun ulovlige i amatør-SEO'ers optik som tror at Googles ord er lov :-)
Domæne i falsk firmanavn??? Hvis det er korrekt, er der måske noget med dokumentsvindel. Man kan jo ikke skrive under i et andet firmas navn... men det er nok DK-Hostmaster der skal tage den sag. Enhver kan selvfølgelig melde det til polititet, men det er nok kun DK-H som kan fremtrylle de nødvendige beviser, givet det er korrekt hvad Granholm antager.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Splitte mine bramsejl! Jeg kan godt se, at det vil kræve for mange kræfter. Jeg synes blot delen omkring falsk firmanavn, lyder helt hen i vejret. Og så er det bare så irriterende, når platugler får frit slag.
Splitte mine bramsejl! Jeg kan godt se, at det vil kræve for mange kræfter. Jeg synes blot delen omkring falsk firmanavn, lyder helt hen i vejret. Og så er det bare så irriterende, når platugler får frit slag.
Enig - helt enig