Jeg har i lang tid fulgt med på Amino og læst hvilke problemer iværksættere har. Nu har jeg skrevet en bog der kan hjælpe iværksættere igennem alle faser af start og drift af egen virksomhed. Ligegyldigt hvilken brance du er i kan du bruge de gode råd. Det er ikke svært at tjene penge når man først har læst det. Læs hvordan på: www.rigmand.es Flemming, pens. elektronikfabrikant |
Jeg har ikke læst din bog, så dette er ikke møntet på din bogs indhold, men er en generel betragtning, nu da du har valgt den titel/oplæg på din bog, du har:
Da jeg skulle starte som selvstændig var det rart lige at læse om det og jeg fandt ud af, at der findes en del bøger om emnet - indenfor alle mulige områder. De bøger jeg fandt mest interessante var ikke om at blive rig, men om de muligheder og krav, der er til at føre en ide ud i livet. Hvis man arbejder på at blive selvstændig for at blive rig, så vil jeg påstå, at din målsætning er forkert. Målsætning er at føre sin ide ud i livet og (hvis det er mere end en hobby) kunne leve af det. Der findes rigtig mange glade og dygtige selvstændige, der har succes med deres forehavende - dog uden at de bliver rige af det. Der findes også en masse litteratur om, hvordan man bliver rig. Om de kan bruges ved jeg ikke. Men hvorfor er vi så ikke alle rige? Jeg tror nok at det er forfatterne, der scorer mest på det.
Hilsen Jakob