Idéen er ren onlinebaseret. Kæmpe reklame-indtjenings-muligheder. Kæmpe Indtjeningsmuligheder på alle andre virksomheder. Virkelig store indtjeningsmuligheder men også dyrt at starte op.
REN GÆT men kunne forestille mig omkring 5-10 mill i opstart men med en indtjening ved opstart i DK og Sverige på over 50 mill. og derefter månedlige indtægter i det høje niveu. Kan spredes til hele verden da det ikke er set endnu i hvert fald ikke i Norden og tror heller ikke i resten af verden.
Ved ik helt hvor langt jeg kan gå for ikke at røbe det, da det i bund og grund er rimelig simpelt men overhovedet ikke set på det Europæiske marked.
Grunden til jeg sælger idéen er simpelthen pga. de mange penge det kræver som jeg ikke har
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at sælge idéen uden at stå med en øre selv, mange vil jo sikkert gerne høre om den men hvad kan jeg gøre for at sikre mig at de ikke bare hiver informationen ud af mig og lader mig stå uden noget tilbage?
Det er intet problem. Hvis du har en overbevisende forretningsplan, som virkelig har de muligheder, som du beskriver, så vader du bare ned i banken og får pengene. Evt. pantsætte svigermor.
Når det så bliver en succes, vil vi andre ærgre os gule og grønne over at vi ikke slog til, før du selv løb med ideen.
Men få lavet en non-disclosure-agreement for dem, som du ønsker at diskutere sagen med.
Dvs. du ikke har lavet din research godt nok og mellem kl. 11.19 og 14.47 idag har fundet dit ellers unikke koncept implementeret i USA og endda forsikret dig selv om at det er en kæmpesucces. Lyder sgu ikke som om din forretningsplan er helt på plads endnu. Hvad har du ellers overset?
Det er en idé der slog mig i går aften.. Jeg har så tænkt over det og kan virkelig se muligheden i det. Det er med garanti
Nej jeg lavede ikke noget research inden, jeg ved bare at sådan en ting ikke ville findes i Scandinavien for så var det allerede blevet kendt af 95% af den Danske befolkning...
Jeg har ingen forretningsplan, jeg har intet ønske om at udføre det selv endnu, jeg har en idé som jeg godt vil sælge, som overskriften også lyder...