Hej Trine Først og fremmest et tillykke med din nye shop. Det er nogle vældig fine ting, du har. Jeg får også lyst til noget af det :-) Din scan-net-løsning er jo blevet meget fin, og ja, de ligner jo ofte hinanden fuldstændigt i opbygningen. Det er så i udseendet, du skal skille dig ud. Webshopkunder er jo vældig kræsne, og der skal ikke lang tids blik på siden, før man enten er interesseret eller ej. Og så er den potentielle kunde jo væk igen. Mit umiddelbare indtryk, når jeg kommer ind første gang, er at du har nogle anderledes ting, og det pirrer min nysgerrighed.Men herefter bliver jeg ret forvirret over din kategorisering. Jeg ville foretrække emneopdeling ala Tasker, Indretning, Børn osv. Altså nogle mere håndgribelige emner, som jeg umiddelbart kan identificere mig med. Ord som Unika, Hjem, B2B siger ikke mit shoppe-gen så meget. Til gengæld synes jeg godt om den alternative opdeling i priskategorier. Det bør du beholde nedenunder. Jeg er heller ikke så vild med at skulle scrolle så meget på forsiden. Der er jo mange fine ting, der helt forsvinder i mængden. Hvis jeg var dig, ville jeg arbejde med en fængende forside i et flot design, der matcher dine fine produkter, og så stramme navigationen voldsomt op. Jeg ved godt, at du så vil få et ekstra niveau på, men det ville jeg ikke være så bange for. Dine kunder skal fanges på en fed forside, så skal de nok klikke videre ind. Mvh. Katrine |
Hej Katrine
Tak. Jeg er glad for feedback og ris og ros.
Jeg tager det til mig, og jeg kan godt se, hvad du mener med, at mine produkter lige nu er gemt lidt væk... Og kategoriseringen - den er faktisk blevet ændret rigtig mange gange... Hmm Jeg må klø på - ind til den rette version er der...
Og bestil da endelig det der frister dig
De bedste hilsner Trine