Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag og forbedringer til min web-shop

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Endnu en web-shop der ønsker feedback, men I plejer at være aktive og gode til at melde tilbage, så derfor håber jeg på respons.

Klik ind på www.umas.dk og meld tilbage her eller via den mail-adresse du finder på min hjemmeside

Jeg har åbnet en web-shop der forhandler design og bæredygtige produkter.

Siden er både til private og B2B...

Glæder mig til ris og ros.

Kærligst Trine

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:00

Hejsa

Fin shop - spændende produkter - fandt faktisk selv nogen jeg blev interesseret i at købe.

Meeeeen... siden er ikke særlig søgemaskinevenlig - efter en hurtigt googling kan man se at ingen af dine sider er optaget i søgemaskinerne.

Selvom du har unikke titler på alle undersider formår du stadig ikke at optimere den korrekt - det første jeg ser på siden er at det er en flash menu - som ikke giver søgemaskinerne mulighed for at læse linksne, og dermed kan de ikke indeksere dine undersider.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 21:17

Hej Nick

Tak for dit svar.

Er nysgerrig efter, hvilke produkter du faldt for?Smile

Tror du ikke, det handler om at jeg er meget ny, og derfor ikke er søgeoptimeret endnu?

Jeg har nemlig betalt for søgeoptimering hos udbyder.

Trine

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 21:23

Hej Trine

Nu ved jeg ikke hvor ny du er - men det kan selvfølgelig godt have noget at sige - men stadigvæk er det en meget stor svækkelse at bruge den flash menu.

Hvem har du som udbyder?
Når du siger du har betalt udbyder for SEO - er det så en total optimering af siden eller er det blot et ekstra modul du har fået, det har meget at sige om, hvad du kan forvente.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 21:41

Hej

Kan du forklare mig lidt mere om hvad du mener med Flash menu?

Jeg har ScanNet, hvilket jeg er godt tilfreds med. Og skal jeg være ærlig, så ved jeg ikke om det er total optimering eller et ekstra modul??

Men det må jeg får undersøgt.

Kan du helt konkret give mig nogle gode idéer til hvordan jeg kan blive optimeret?

Trine

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 17:25

Hej alle

Jeg ønsker stadig lidt mere feedback, hvis der er nogen der har 5 min. til at bladre www.umas.dk igennem?

De bedste hilsner Trine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Pæn butik og sjove og anderledes ting !

Hos Scannet tilkøber du et søgemaskinemodul, således at du kan gå ind i menuen og søgeoptimere hvert produkt.

Har dog desværre også hørt at flash ikke er det bedste til søgemaskinerne.

Mvh Pernille

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 17:53

Mange tak - Pernille.

Kan du forklare mig hvad flash er, da jeg faktisk ikke er helt sikker på hvad det er?

Trine

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 17:59

Hmm... Det er svært at forklare hvad flash er - men det er flash på den måde din menu fungerer.

Det der er så træls ved flash, er at søgemaskinerne ikke kan læse dine flashapplikationer, og dermed mister du vigtige point i din søgemskineoptimering, jeg vil klart anbefale dig at få opbygget en alm. menu - hvor du benytter dig af alm. html-links.

Mht. SEO er det bedste du kan gøre at beskrive dine produkter grundigt, og bruge søgeordene gentagne gange. Unikke titler på alle sider er ligeledes vigtig, og med de vigtigste søgeord først. Dertil skal du have skaffet en masse links til din webshop, som et kvalitetsstempel til søgemaskinerne. Det er nok de bedste tips der kan gives.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 18:12

Ok - tror jeg er lidt klogere nu. Tak

Jeg har gjort, det du nævner, men kan godt gøre det mere præcist, kan jeg høre.

Trine

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)