|
Christian> Vi får leveret onlinebetalingerne fra http://www.quickpay.dk/ og de sender automatisk ud hver gang PBS er nede....både de pludselige men også de planlagte. Så et eller andet sted må man kunne tilmelde sig, eller også er det noget kun leverandørerne får, så de kan sende det videre til kunderne. Uanset er vi ihvertfald rigtig glade for den service. |
Jesper Jørgensen:Derfor kunne e-handelsfonden godt have anlagt en anden sag mod dem. Nogen der har gidet checke forretningsbetingelserne om der er noget at komme efter? Det ville undre mig meget hvis de ikke har fraskrevet sig ansvaret i tilfælde som dette. Det ville ihvertfald være uprofessionelt.
/Jesper
Det er langt fra sikkert, at de kan afskrive sig ansvaret - uanset hvad de skriver. Det er sådan noget som en eventuel retssag vil kunne afdække. Jeg er slet ikke inde i detaljerne i denne sag, men generelt går loven forud for aftalefriheden (som et ekstremt eksempel må du og jeg ikke aftale at du slå mig ihjel. Du vil alligevel kunne dømmes for mord) - så hvis der er lovgiving der stiller folk bedre end en aftale, så er der måske en sag ...
Bliv gratis medlem