Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sag mod PBS

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige læst at e-handelsfonden vil lave en sag mod PBS. Derfor mener jeg det er vigtigt at også os der ikke er med i e-handelsfonden kan komme med på en sådan sag. 

Er der nogen der ville støtte op?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:54

Øh, hvad går søgsmålet ud på?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 02:58

Min umiddelbare tanke var at lade Morten Kamper kæmpe kampen - http://www.computerworld.dk/art/45379?a=block&i=189&bpos=3

Derudover har han også i en anden artikel udtalt at han mener der bør betales erstatning. Hvis de fører sagen, skabes der hjemmel for en opfølgning fra os til en noget mindre advokat udgift. 

Fra Købenavn
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:20

E-handelsfonden ???

Mener du ik FDIH?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:24

Jesper Jørgensen:

Øh, hvad går søgsmålet ud på?

PBS har været nede over 12 timer i træk i denne her uge, det er næsten underlig du ikke har set det plastret op på alle it-nyhedssider.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:56

Simon Elkjær:

PBS har været nede over 12 timer i træk i denne her uge, det er næsten underlig du ikke har set det plastret op på alle it-nyhedssider.

Derfor kunne e-handelsfonden godt have anlagt en anden sag mod dem. Nogen der har gidet checke forretningsbetingelserne om der er noget at komme efter? Det ville undre mig meget hvis de ikke har fraskrevet sig ansvaret i tilfælde som dette. Det ville ihvertfald være uprofessionelt.

/Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 19:14

Afventer at der sker noget fra FDIH, men det ser ikke ud til det. Så vi kan ikke andet end at sige at det er en skandale.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:22

// Jesper Skov

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:49

Ting som Rom, øl og retsager er ikke noget man brygger sammen på en dag, og det er det heller ikke i dette tilfælde.

Klap nu lige hesten og lade FDIH få et ben til jorden. :o)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:54

Jeg har da godtnok haft nogle problemer med folk, der skulle købe Søgeoptimeringsrapporten i denne uge - jeg har undersøgt alt, men havde ikke fået den tanke, at det var PBS, der var nede.

Hvis det er sådan som du skriver, så er grunden til at man ikke hører noget, at folk, lige som jeg, slet ikke har været klar over at det er PBS og ikke deres egen server der volder problemer.

Har du et godt link til, hvor man kan se nedetiden, så jeg kan stemme det af med tidspunkterne for hvornår mine kunder havde problemer?

Venlig hilsen,
Christian 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)