Hej Nikolaj
Har lige været inde og studere din hjemmeside. For det første Tillykke med den...
Det første der fangede mit øje, var hvor flot selve firmanavnet øverst til venstre er. Det er flot lavet, med lidt blomster på begge sider af dette. Jeg finder også din hjemmeside meget overskuelig. Jeg syntes du har de vigtigste ting i den. Du kunne evt overveje at lave et sted hvor du kan indsætte evt kommentarer fra tilfredse kunder. Det gør ofte kommende kunder mere trygge ved at handle hos en...
Af mindre positive ting at nævne, vil jeg starte med at nævne de ret store tomme steder på hjemmesiden. Det får den til at virke som om den stadig mangler lidt arbejde. Jeg lagde mærke til dette på bl.a. forsiden imellem: OnlineParfume.dk og hen til betalingsmuligheder i højre side- er der ret tomt. Ligeledes fra rubrikken: indkøbskurv til bunden af forsiden. + flere steder under rubrikkerne : kvinde- og herreparfume.
Så er der skriften i midten af forsiden. Det ser meget kedeligt ud. Både skrifttypen og måden det er sat op på..Jeg ville som det første starte sætninger med stort bogstav. F.eks: Får du mærkevare til de.... ( Altså Får med stort F, og du i stedet for De, det gør det mere personligt).Jeg vil så sætte noget baggrundsfarve ind bag teksten, så det ikke så meget ligner en dokument skrevet i word, men giver forsiden mere liv..
Det samme gælder, når jeg går ind på både kvindeparfymer og herreparfumer. Der mangler simpelhen noget farve bag. Der er også alt for meget luft ude til højre. En mulighed kunne være at sætte tilbudsvarer med fotos ud som fyld til højre. Så¨går jeg ind på kvindeparfumer, vil jeg i midten se alle de mærker du har, og yderst til højre de tilbud du pt kører på nogle kvindeparfymer. Det vil gøre siden mere indbydende og interessant...
Håber du kunne bruge mine råd til noget.
Mvh. Signe