Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.onlineparfume.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle amino'er

Nu er min shop endelig blevet færdig og derfor vil jeg gerne høre nogle af jeres meninger om den, og så få lidt feedback på den.

Vil gerbe høre hvis i finder evt. fejl eller noget.

www.onlineparfume.dk

Glæder mig meget til at høre fra jer.

De bedste hilsner

Nikolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:09

Hej Nikolaj

Tillykke med din nye shop :-)

Jeg synes den er enkel og overskuelig, roligt layout - appellerer til kvinder set med mine øjne.

Få bemærkninger: du har en anden font på forsiden i forhold til resten af shoppen og du mangler at vise e-dankortet med betalingskortene. Jeg lavede en prøveordre, og det fungerede fint i bestillingsprocessen :-) Ellers ikke mere herfra........

lisa b

www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik

Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:22

Hej Nikolaj

Har lige været inde og studere din hjemmeside. For det første Tillykke med den...

Det første der fangede mit øje, var hvor flot selve firmanavnet øverst til venstre er. Det er flot lavet, med lidt blomster på begge sider af dette. Jeg finder også din hjemmeside meget overskuelig. Jeg syntes du har de vigtigste ting i den. Du kunne evt overveje at lave et sted hvor du kan indsætte evt kommentarer fra tilfredse kunder. Det gør ofte kommende kunder mere trygge ved at handle hos en...

Af mindre positive ting at nævne, vil jeg starte med at nævne de ret store tomme steder på hjemmesiden. Det får den til at virke som om den stadig mangler lidt arbejde. Jeg lagde mærke til dette på bl.a. forsiden imellem: OnlineParfume.dk og hen til betalingsmuligheder i højre side- er der ret tomt. Ligeledes fra rubrikken: indkøbskurv til bunden af forsiden. + flere steder under rubrikkerne : kvinde- og herreparfume.

Så er der skriften i midten af forsiden. Det ser meget kedeligt ud. Både skrifttypen og måden det er sat op på..Jeg ville som det første starte sætninger med stort bogstav. F.eks: Får du mærkevare til de.... ( Altså Får med stort F, og du i stedet for De, det gør det mere personligt).Jeg vil så sætte noget baggrundsfarve ind bag teksten, så det ikke så meget ligner en dokument skrevet i word, men giver forsiden mere liv..

Det samme gælder, når jeg går ind på både kvindeparfymer og herreparfumer. Der mangler simpelhen noget farve bag. Der er også alt for meget luft ude til højre. En mulighed kunne være at sætte tilbudsvarer med fotos ud som fyld til højre. Så¨går jeg ind på kvindeparfumer, vil jeg i midten se alle de mærker du har, og yderst til højre de tilbud du pt kører på nogle kvindeparfymer. Det vil gøre siden mere indbydende og interessant...

Håber du kunne bruge mine råd til noget.

Mvh. Signe

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 01:34

Hej Nikolaj

Linket til din hjemmeside her i indlægget virker ikke...

Men jeg fandt derind alligevel. Smile

Et par hurtige kommentarer:

1. Nem og brugervenlig side. Fint designet.

2. Betingelser & Vilkår siden virker ikke... (The page cannot be found...)

3. På forsiden bruger du en meget høflig og gammmeldags "De" tiltaleform. Jeg foreslår, at du bliver dus med dine kunder. Wink
    Det passer umiddelbart bedre med din målgruppe, som jeg ser det.

4. På kontaktsiden kunne du evt. indsætte en kontaktformular.

Det var lige, hvad jeg faldt over.

Held & lykke med salget!

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:53

Signe5:
Af mindre positive ting at nævne, vil jeg starte med at nævne de ret store tomme steder på hjemmesiden. Det får den til at virke som om den stadig mangler lidt arbejde. Jeg lagde mærke til dette på bl.a. forsiden imellem: OnlineParfume.dk og hen til betalingsmuligheder i højre side- er der ret tomt.

Jeg synes ikke, det gør noget med luft mellem logo'et og betalingsmulighederne. Tværtimod er det med til at fremhæve betalingsmulighederne.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:23

Hej Nicolaj,

Umiddelbart synes jeg din side virker nem og overskuelig. Det er let at finde de informationer man har brug for, og det er super lækkert at man allerede i indkøbskurven kan se fragtomkostningerne, hvilket jeg tror mange af dine besøgende vil få stor gavn af.

Hvis jeg skal sætte en finger på noget, må det være logoet. Jeg synes desværre at logoet går for meget i spænd med designet, det er ikke et logo jeg vil huske når jeg har forladt siden. Jeg tror du måske skal bruge komplementære farver (farver der passer til hinanden - evt. søg på farvecirkel på google) - her mener jeg primært den sorte farve som "Online" i OnlineParfume.dk har. Den passer ikke ret godt sammen med den mørkerøde, hvorfor logoet synes en anelse dystert. Blomsterne derimod ser ritog godt ud!

Jeg håber du kan bruge ovenstående,

Med venlig hilsen
Jacob Wulff

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 11:48

Hej Nicolaj,

Et par ting omkring levering:

1. Jeg er temmelig sikker på at du ikke må pådrage kunden ansvaret for forsendelsen såfremt kunden vælger maxibrev.

2. Er parfume ikke farlig gods? Du risikerer at PostDK destruerer dine pakker fremfor at levere dem, hvis du sender farlig gods uden en speciel aftale med PostDK.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:22

Det er en fin side, du har lavet - jeg kan godt lide det enkle design.

Kommentarer er der jo altid (smag og behag er som bekendt forskellig):

Tekst: Du kan godt skrive mere direkte til dine kunder (og vær du's med dem, som en anden skriver). Se fx forsiden (jeg har skrevet kommentarer med kursiv):

Hvis De handler med Online Parfume (forslag: Når du handler hos os)

• får De mærkevarer til de billigste priser (får du mærkevarer til de laveste priser)
  • får De en sikker handel, hvor De er beskyttet inden for gældende lovgivning (Det er vel ikke et salgsargument, at du overholder gældende lovgivning?Smile
  • har De mulighed for at opnå yderligere prismæssige fordele ved at bestille parfumer som ikke er på lager, men hvor leveringstiden er 3-5 dage (det er lidt uklart, hvad du mener)
  • kan vi hvis varen ikke er på lager normalt finde den parfume som De søger stadig inden for den billigste pris, eller evt. billigere (Denne sætning er ret 'knudret')

Produktbeskrivelserne: Her kunne du med fordel skrive lidt mere, fx er det en blomsterduft, en orientalsk duft eller... Du kan helt sikkert finde beskrivelser til inspiration på producenternes hjemmeside.

Lidt om leveringstiden for den enkelte produkt ville også være en god ide.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 14:39

Fin side - den ligner mange af de andre (det kan være både godt og skidt)

Når man klikker på "kvinde parfumer" får man en oversigt over mærker - men den er faktisk 2 steder....hvorfor ikke vise

produkt billeder allerede her? f.eks. alle nye produkter ...

Ang. dine handelsbetingelser.

Du skriver "får De en sikker handel, hvor De er beskyttet inden for gældende lovgivning "

Men du fraviger gældende lov i dine handelsbetingelser....Du kan ikke lægge ansvaret for pakken over på kunden hvis det sendes som maxibrev.
Du har "bevisbyrden" hvis kunden siger han/hun ikke har modtaget varen....og du ikke har track and trace nr. eller kvittering for modtagelse.

Det samme gælder for "Hvis de som modtager finder ud af, at pakken er blevet sendt det forkerte sted, eller modtageren ikke modtager sin ordre, skal Online Parfume have besked hurtigst muligt, da vi kan annullere ordren eller finde ud af hvor pakken er havnet. Bliver Online Parfume ikke kontaktet i ordentlig tid, bliver varen godtaget som leveret korrekt."

Den går vist heller ikke.....kunden har jo altid 14 dages fortrydelsesret..

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:50

Det hedder vist Calvin Klein og ikke Calvin Klien ;-) ... selvom du så nok får alle de der skriver forket, hvilket jo så også er godt... :-).. næh, det kan google vist godt selv finde ud af, at folk staver forkert.. måske et par indgående links med det ord vil hjælpe...

kan godt lide at folk kan ligge deres anmeldelser af produkterne... det kan dog være meget svært med dufte, da det er uhyre individuelt... men hvad med at få fat i et par Matas forretninger og lad nogle af de tøser give deres anmeldelser af nogle af produkterne...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)