Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.onlineparfume.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Har ikke læst de andre indlæg, så faren for en gentagelse må du leve med. Der er jo tale om et standard-design, hvor du har redigeret toppen, hvilket egentlig også er fint nok, da selv grundskabelonen er ganske nydelig.

Dog syntes jeg det er farligt at du ligger alt for meget vægt på en rød farve og blomster, når du ligeledes sælger parfumer til mænd. Prøv i stedet for at eksperimentere med farverne og kommer med kontraster i form af grafiske elementer (produktbilleder, producentlogoer eller branding-billeder). Derudover ville det virke bedere hvis der ikke var en kant fra selve top-billedet og ud til rammerne. Et alternativ var ganske simpelt at få lavet et flot logo som du kunne placere i toppen, og måske pryde billedet med lidt simpelt grafisk som baggrund.

Skrifttypen på forsiden holder ikke helt, da den ikke matcher valget på resten af siden. Leg evt. ligeledes med lidt større skrifte til overskrifter og måske elementer som fanger brugerne. Husk på at brugeren skal overbevises ved første øjekast, for ikke at hoppe videre til konkurrenten eller gå ned i Matas, og dette vil jeg ikke sige at en tekst er god til, så prøv med et flot billede eller nogle kortere og præcise/kontante bullitpoints.

Du sælger nogle af de bedste brands i verden (Burburry, Diesel, D&G, osv osv.) - hvorfor pokker viser du det ikke. Faktisk er et eneste af dine mærker nævnt på selve forside - det er trods alt det som sælger. Held og lykke med siden.

// Jesper Skov

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:34

Hej Nicolaj

Jeg var lige inde og kigge en ekstra gang idag på dit site, og bemærkede at du havde ændret teksten på forsiden til at være mere enkel og du´s. Jeg bemærkede at du i betingelser ikke har været ligeså konsekvent.... Husk at fonten på forsiden ikke er så flot som på dine undersider.

Jeg bemærkede også at du gerne vil pakke ind som gave for 5 kr. Hvordan afregner man dette med dig hvis man har lavet kortbetaling, da spørgsmålet ikke kommer gennem betalingsprocessen. Nu har jeg prøvet den 2 gange :-) En ide, som jeg selv anvender på mit site i forbindelse med gaveindpakning er at kunden selv kan vælge farve på papir, gavebånd m.m. Så bliver det tilpasset den enkelte gave, er det til kæresten, svigemor, den maskuline eller ????

Som en anden har nævnt kan du sagtens placerer nogle fede billeder på din forside, det ville være et flot blikfang, og kontrast til den hvide baggrund.

god vind......

lisa b

www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 02:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle de gode tilbagemeldninger! Det er virkelig været godt! Synes virkelig også det er flot at der er nogle som vil gå så meget i dybten med noget, for andres skyld. 

Men ville lige høre om skriften på forsiden er i orden nu, eller om den stadig ikke passer? 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:03

Hej Nicolaj,

Fonten på skriftypen er helt i top nu :)

Lige et godt råd, som jeg også mener en anden var inde på. Du har rigtig mange kendte mærker, og det kan du udnytte noget  bedre på din side. Hvis man kigger på din side, kan der godt være plads til lidt flere billeder, og det kunne sagtens være mærkerne på de bedst sælgende parfumer. De kunne f.eks. være under "Nyhedsbrev"s boksen.

God weekend,

Med venlig hilsen
Jacob Wulff

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 00:03

Ville lige høre om der er nogle der har noget at sige omkring den nye forside - både positivt og negativt :D

På forhånd tak. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:01

Nikbomann:

Ville lige høre om der er nogle der har noget at sige omkring den nye forside - både positivt og negativt :D

På forhånd tak. 

Bestemt bedre - er dog ikke vild med skrifttypen for overskriften. Men leg lidt mere med nogle branding-billeder, som måske har virkelige personer på og ligesom jeg nævne sidst; så husk at reklamere med alle de mærker du tilbyder.

// Jesper Skov

Fra Århus C
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:15

Hej Nicolaj,

Jeg vil give Jesper ret mht. at reklamere mere for dine mærker. Et godt sted kunne være under nyhedsbrevs boksen, hvor du har rigeligt med plads.

Noget der springer i øjnene er teksten, "Hvis en vare er på lager er der altid 1-2 dages leveringstid!" - tror at folk godt kan komme til at misforstå det, og tro du næsten ingen varer har på lager. Det kunne måske ændres til "1-2 dages leveringstid på alle lagervarer!"

Noget andet med lageret er faverne på de streger der indikerer om en vare er på lager eller ej. Den kunne du måske sætte ned, så der kommer flere grønne streger, lige nu er der kun gule og røde.

Håber du kan bruge ovenstående,

Med venlig hilsen
Jacob Wulff

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:31

Hej Nicolaj

Det ser bestemt bedre ud efter at du har fået lagt de 4 produktbilleder ind på forsiden. Dog vil jeg give nogle af de andre ret i, at du skal fremhæve mærkerne på forsiden, og der er jo god plads i højre side. Måske kan du lægge det ind sådan at, hvis man trykker på et mærke ryger man direkte ind til alle parfumer i præcis det mærke. Jeg har det selv sådan at jeg oftest søger på et bestemt mærke i forhold til duft....

Du skriver "velkommen kære gæst" - jeg ved at flere webbutikker skriver dette, men jeg synes det lyder :-( (måske er det bare mig)

Jeg har jo noget med fonten :-) og ÅBNINGSTILBUD er ikke skrevet med den samme som det andet....

Jeg kan se det er blevet omkostningsfrit at få gaver pakket ind. Jeg synes personlig det er en god service, har selv erfaring med at kunder er glad for dette. Men få det fremhævet på forsiden. Du skal gøre kunden opmærksom på hvordan du skiller dig ud, man når ikke altid så langt ind i betingelserne :-)

Det samme gælder med prisen for levering 40 kr, og fragtfrit over 500. Billigt for kunden, men nu ved jeg jo ikke om du sender som pakke eller maxibrev (og jeg har ellers været inde og læse betingelserne :-)

Ellers vil jeg bare sige at jeg glæder mig til at handle hos dig :-)

lisa b

www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik. Find gaven til boligen, ham, hende & børnene 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 23:40

Nu er der blevet lavet lidt på den igen.

Ved godt at jeg mangler lidt reklame med mine produkter, men det skal nok komme :D

Nolge kommentar'er :D

www.onlineparfume.dk

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:40

Pæn side samt let at finde rundt på Godt gået Yes

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)