Den har faktisk aldrig virket. Samme problem hver gang.
Min SPAMfighter virker ellers upåklageligt.
Jeg har 2 muligheder, login og fortryd. Ja fortryd så lukker programmet bare.
Og når jeg trykker login dukker den lille flabede vindue op med OK Jeg har prøvet alt, uanset hvad bliver det vindue ved med at komme frem. Har også prøvet at slette min mail adresse der står i feltet. Men ak nej.
Har netop hentet den seneste version og der er virkelig sket noget med hastigheden - både ved opstart og download af opdateringer.
Nederst i hovedvinduet, er der problemer med knappen med teksten "Registrer (indtast produktnøgle)", hvor teksten ikke kan være indenfor knappens rammer.
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Dato: 3/21/2006 9:25:33 PM Forfatter: Kurt Moskjær Andersen
Har netop hentet den seneste version og der er virkelig sket noget med hastigheden - både ved opstart og download af opdateringer.
Nederst i hovedvinduet, er der problemer med knappen med teksten ''Registrer (indtast produktnøgle)'', hvor teksten ikke kan være indenfor knappens rammer.
Hej Kurt
Det er jeg glad for at høre. Mht. knappen er den allerede rettet og bliver fin i den næste version. Tak for det!
Nu bliver det jo helt interessant at prøve tjekke det ud, men blev hurtig skuffet, da jeg løber ud i samme problem som Kenneth, så snart den prøver på at kommunikere med serveren, kommer denne her lille ok boks op.
Og jeg har slet ikke haft tidligere versioner installeret, har direkte hentet den nyeste.
Men en anden ide kunne være i selve installationsprogrammet at gøre det muligt at vælge fra om man vil have de her små genveje over alt... Altså lige lave et par felter med flueben. For personligt synes jeg det er irriterende at programmer skal ligge sig ind både i startmenuen og skrivebordet, og gu ved hvor. Især når det er et program som spywarefighter som jo bare normalt skal køre. Det er en lille ting, og det kan godt være jeg ene mand om at mene det :)
EDIT: Jeg kører XP sp2- F-secure( som jeg har forsøgt at deaktivere under opstart af spywarefighter)
Dato: 3/22/2006 6:26:27 AM Forfatter: Lasse Burholt
Interessant...
Hentede SpywareFighter igår... den fandt et par ting som Microsoft Antispyware ikke har noteret sig ved.
Dog lidt irriterende at jeg manuelt skal sidde og fjerne de cookies som SpywareFighter finder frem til... dem er der jo nogle stykker af...!
Lasse
Hej Lasse
Når du får den første popup med en cookie, kan du vælge "spring over" og sætte flueben i "gentag denne handling" så kan du vente med at tage stilling til det til sidst.
Dato: 3/26/2006 11:58:11 AM Forfatter: mm Hvis man kigger på, hvad man får for 200 kroner om året, står ''Systemet overvåger sig selv'' to gange. Det er jo nok en fejl...? http://www.spamfighter.com/Spywarefighter/Lang_DA/Payment_Group_List.asp Mvh Mikkel