Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test vores nye SPYWAREfighter

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har faktisk aldrig virket. Samme problem hver gang.

Min SPAMfighter virker ellers upåklageligt.

Jeg har 2 muligheder, login og fortryd. Ja fortryd så lukker programmet bare.

Og når jeg trykker login dukker den lille flabede vindue op med OK Jeg har prøvet alt, uanset hvad bliver det vindue ved med at komme frem. Har også prøvet at slette min mail adresse der står i feltet. Men ak nej.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 21:26

Har netop hentet den seneste version og der er virkelig sket noget med hastigheden - både ved opstart og download af opdateringer.

Nederst i hovedvinduet, er der problemer med knappen med teksten "Registrer (indtast produktnøgle)", hvor teksten ikke kan være indenfor knappens rammer.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:32
Dato: 3/21/2006 9:25:33 PM Forfatter: Kurt Moskjær Andersen

Har netop hentet den seneste version og der er virkelig sket noget med hastigheden - både ved opstart og download af opdateringer.

Nederst i hovedvinduet, er der problemer med knappen med teksten ''Registrer (indtast produktnøgle)'', hvor teksten ikke kan være indenfor knappens rammer.

Hej Kurt

Det er jeg glad for at høre.
Mht. knappen er den allerede rettet og bliver fin i den næste version.
Tak for det!

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:46
Har netop opdateret - er i gang med scan igen.
Knapteksten under scan er "Pause" eller "Cancel", hvad med Pause og Annuller i stedet. Småting igen, sorry!

Med venlig hilsen

Carsten O.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 06:26
Interessant...
Hentede SpywareFighter igår... den fandt et par ting som Microsoft Antispyware ikke har noteret sig ved.

Dog lidt irriterende at jeg manuelt skal sidde og fjerne de cookies som SpywareFighter finder frem til... dem er der jo nogle stykker af...!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:56

Nu bliver det jo helt interessant at prøve tjekke det ud, men blev hurtig skuffet, da jeg løber ud i samme problem som Kenneth, så snart den prøver på at kommunikere med serveren, kommer denne her lille ok boks op.

Og jeg har slet ikke haft tidligere versioner installeret, har direkte hentet den nyeste.

Men en anden ide kunne være i selve installationsprogrammet at gøre det muligt at vælge fra om man vil have de her små genveje over alt... Altså lige lave et par felter med flueben. For personligt synes jeg det er irriterende at programmer skal ligge sig ind både i startmenuen og skrivebordet, og gu ved hvor. Især når det er et program som spywarefighter som jo bare normalt skal køre.
Det er en lille ting, og det kan godt være jeg ene mand om at mene det :)

EDIT: Jeg kører XP sp2- F-secure( som jeg har forsøgt at deaktivere under opstart af spywarefighter)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:38
Dato: 3/22/2006 6:26:27 AM Forfatter: Lasse Burholt
Interessant...
Hentede SpywareFighter igår... den fandt et par ting som Microsoft Antispyware ikke har noteret sig ved.
Dog lidt irriterende at jeg manuelt skal sidde og fjerne de cookies som SpywareFighter finder frem til... dem er der jo nogle stykker af...!
Lasse

Hej Lasse

Når du får den første popup med en cookie, kan du vælge "spring over" og sætte flueben i "gentag denne handling" så kan du vente med at tage stilling til det til sidst.

Dbh Martin
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:58
Hvis man kigger på, hvad man får for 200 kroner om året, står "Systemet overvåger sig selv" to gange. Det er jo nok en fejl...?

http://www.spamfighter.com/Spywarefighter/Lang_DA/Payment_Group_List.asp

Mvh
Mikkel
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:31
Dato: 3/26/2006 11:58:11 AM Forfatter: mm Hvis man kigger på, hvad man får for 200 kroner om året, står ''Systemet overvåger sig selv'' to gange. Det er jo nok en fejl...? http://www.spamfighter.com/Spywarefighter/Lang_DA/Payment_Group_List.asp Mvh Mikkel

Ups, er nu rettet.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:41

Så er vinderne fundet. Vi valgte at trække lod blandt 10 stk. i stedet for 3. Det hjælper os rigtig meget at få lidt input.
Her er vinderne:

Joensen

Brian Knudsen

Niklái Nysted

Helmer

Dimitri

Thomas Nielsen

Mattias Skovhøj

Helle

Kurt Moskjær Andersen

Kenneth Boysen

Smid en mail: martin@spamfighter.com og jeg returnerer en 1 års licens.
Tusind tak for hjælpen og kan i komme på mere, så kom endelig med det.

Dbh Martin
Side 8 ud af 9 (85 indlæg)