Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

9 ud af 10 ej tilmeldt donorregistret

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom vi ikke køber organer i udlandet er det ikke et spørgsmål om hvorvidt vi har råd. Det er et spørgsmål om hvor meget vi kan korte ventetidrne på organer ned. Det skulle ikke komme bag på mig at hvis bare halvdelen af befolkningen er registreret som donorer, så vil der være de organer der skal bruges.

Mvh Jesper

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:57

Helt enig Jepser - organ-diskusionen har ikke noget at gøre med om vi har råd, men om der er organer nok til dem lægerne vurderer skal bruge dem.

Men iøvrigt er der masser af ekstra penge at hente på statsbudgettet, hvis vi droppede de åndssvage krige vi er gået med i. For min skyld kunne vi godt nedlægge militæret og bruge pengene på at gøre godt, frem for at slå ihjel

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 21:02

Endelig tilmeldt Angel selv om jeg hele tiden har ment "ja" og har fortalt min familie om mit valg, har det været lidt svært at få det gjort offentligt. Hvorfor? Tjae ....  og sådan tror jeg der er rigtig mange der går og har det. Derfor:

Efter min mening bør alle automatisk være tilmeldt fra den dag de fylder 18 år. Så er der ikke så meget at diskuterer, og du kan jo altid sige "nej" eller "delvis ja".

Hårdt, koldt og ikke-medmenneskeligt ? ja, men effektivt.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)