|
Jeg skal lige prale lidt af min lille datter, som kom til verden 5. marts. Hun er både skøn og nem at have med at gøre, så det er dejligt at holde lidt barsel
|
STORT TILLYKKE
mvh
søren
Debat
|
Jeg skal lige prale lidt af min lille datter, som kom til verden 5. marts. Hun er både skøn og nem at have med at gøre, så det er dejligt at holde lidt barsel
|
|
Jamen mange gange tillykke - det er altid skønt med nyt liv i huset
|
|
Stort tillykke med den bette ny. Det er en vidunderlig følelse.. Jeg blev selv far for første gang i november, og han er sgu dejlig.. især nu hvor han begynder at få faste søvnrytmer.. Sådan ser min trold ud: Mvh |
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
|
Tillykke til jer begge. Han ser sq sød ud ;o) Mvh |
|
Uh, vi er heldige, hvad søvnen angår. Barnet kommer i seng kl. 8 og får kun mad én gang om natten inden morgenamningen omkring kl. 6-7 stykker, og der er allerede et søvnmønster. Til stor forskel fra vores den første... der vel egentlig aldrig selv kom ind i et mønster. Hvordan er det lige, man lægger billeder ind? |
|
Jeg ved såmænd ikke om jeg er så heldig, vores bette har også haft kolik, så der var der ABSOLUT ingen søvnrytmer... Vores kommer også i seng ved 8-tiden, og får kun mælk engang imellem om natten, ellers sover han til en 7-tiden hvor han vågner og ligger og snakker med sig selv.. Jeg uploadede bare billedet og lagde URL'en ind hvor du kan indsætte billede.. |
|
Jeg forsøger… Nogle dage gammel – hun er jo kun 20 dage gammel, så der er ikke direkte øjenkontakt endnu.
|
|
hihi, men dog kan hun allerede smile... Hun er da vakker.. |
|
Mange tak. Storbror kunne nu også smile i søvne, og hende her både griner, kluk-ler og græder i søvne... |