Hvad med en lille Amino fredagsbar i København? (Sorry jyder/fynboere - I må lave jeres egen)
Vi bruger jo lidt tid på hinanden her på sitet, men det kunne da være meget sjovt at mødes en gang i mellem. Det behøver ikke være noget stort og forcromet med ny-presset jakkesæt, silkeslips og cosmopolitans med papirsparaplyer...
Det kunne sagtens være noget med en lille snedig udenlandsk øl eller en kop Blue Mountain.
Selv foreslår et slags gå-hjem-hygge-kom-sammen-møde startende ved 16-16:30-tiden, så kan os med børn stadig nå at komme hjem inden de bliver lagt i seng. Hvis der så er nogen, der vil ud og slå til Søren, må de jo selv om det
Det kan enten være på en café eller hvis nogen vil lægge lokaler til, så....
He, he - vi kunne jo vælge Xzile nu hvor Atman er blevet medlem herinde Men så bliver det nok mere spil og cola end fredagssprut. Nogen gode forslag til en bar/cafe i KBH-omegn? Jeg er lidt blank omkring det punkt - de eneste steder jeg kan komme i tanke om er fredag eftermiddag enten fyldt med unger med skoletasker eller åbner først senere på aftenen. Og vejret er jo ikke ligefrem til Nyhavn....
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk
Det lyder som en super idé. Lad os aftale det i god tid, så alle der har lyst til at deltage har en mulighed for at passe det ind.
Jeg vil gerne starte med et forslag til, hvor vi kan være. Park café på Østerbrogade http://www.aok.dk/profile/10599 har fine lokaler, men der findes et utal af steder i København der er gode :-)
Tjek Aalborgenserne - straks har de planket idéen. De er sgu snart værre end kineserne De mangler bare at gøre det til 1/10 af prisen
Lige i morgen (fredag) kan jeg ikke, men hvis ikke vi er så mange 5-6 stykker kan jeg godt lægge lokale til. Jeg har charmerende kontor (=læs lille kontor) i Hyskenstræde (Nej ikke hos den kære Hestbæk, men lidt længere nede af gaden). Køleskabet kan sagtens fyldes op med ølbajere og Irmas røde instant coffee er aldrig at tage fejl af
Skal vi spores os ind på en fredag???
Det er snart påske (ved ikke lige hvornår den falder?!?) og så tager jeg i sommerhus...
Ah - ser lige i kalenderen at påsken er midt i april.