Det kunne måske være at en eller anden (f.eks. statement) havde et eller andet vi kunne genkende ham på (gul ballon eller andet ), så man slipper for at rende rundt som en anden idiot og spørge "er du fra Amino?"... På den anden måde der må man gå ud fra at dem som er samlet omkring fyren med ballonen også må være Amino''er - eller groupies...
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk
Xzile er da ikke afvisende over for at skulle være vært ved et sådant arrangement. Vi har jo dels dedikeret cafe område, dels spritusbevilling=fadbamser og meget mere i hanerne, ligesom der også kunne diskes op med lidt spise i form af grillet clubsandwish med ristede kartoffler el.lign. Og sidst men ikke mindst et egentlig møde lokale. Få nu fat i det Jesper ;-) - vi er ikke en traditionel netcafe - vi er next level!
Jeg synes nu, at vi i første omgang skal holde os til Wanna B, den 28.april.
Men jeg synes da klart at vi skal ''raide'' xzile og atman en dag. Og TAK for det gode tilbud...
Men er atman overhovedet kalr over hvad han går ind til??? En horde mere eller mindre frådende iværksættere, der straks vil komme med ''gode'' idéer om, hvordan han bør drive sin sin forretning. - Hvem husker ikke "ww.thousandislanddressing.dk - så kører penge toget!!! "
Og her er så en sommeridé lige fra hoften: UDENDØRS/FORTOVS NETCAFÉ! - Til sommer, når solen bager rykker nogle af computerne udendørs under store parasoller eller udspændt militærtsløringsnet = Masser af god og billig PR. Frederiksberg Kommune har vist nok billige priser på ''leje'' af fortov i forhold til KBH.
Den 28. april er sidste dag på løn-"slave" jobbet, og da jeg den dag sidder udstaioneret hos en kunde ved kgs. nytorv er der ikke så langt at slentre.
Kan ikke tænke mig en bedre måd at hoppe ud i min nye iværksætter tilværelse end en tåget fadbamse fredag eftermiddag sammen med ligestillede, der nok skal fortælle mig at der ikke er plads til flere IT firmaer