Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino fredagsbar i KBH?!?

Side 3 ud af 25 (243 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Alle skal have en rød rose i knaphullet, så kan vi kende hinanden - men lad os bare holde det til ''Casual Friday'' (no Hawaii Shirts!!!)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:57

Det kunne måske være at en eller anden (f.eks. statement) havde et eller andet vi kunne genkende ham på (gul ballon eller andet ), så man slipper for at rende rundt som en anden idiot og spørge "er du fra Amino?"... På den anden måde der må man gå ud fra at dem som er samlet omkring fyren med ballonen også må være Amino''er - eller groupies...

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:32

Xzile er da ikke afvisende over for at skulle være vært ved et sådant arrangement. Vi har jo dels dedikeret cafe område, dels spritusbevilling=fadbamser og meget mere i hanerne, ligesom der også kunne diskes op med lidt spise i form af grillet clubsandwish med ristede kartoffler el.lign. Og sidst men ikke mindst et egentlig møde lokale. Få nu fat i det Jesper ;-) - vi er ikke en traditionel netcafe - vi er next level!

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:18

Jeg synes nu, at vi i første omgang skal holde os til Wanna B, den 28.april.

Men jeg synes da klart at vi skal ''raide'' xzile og atman en dag. Og TAK for det gode tilbud...

Men er atman overhovedet kalr over hvad han går ind til??? En horde mere eller mindre frådende iværksættere, der straks vil komme med ''gode'' idéer om, hvordan han bør drive sin sin forretning. - Hvem husker ikke "ww.thousandislanddressing.dk - så kører penge toget!!! "

Og her er så en sommeridé lige fra hoften: UDENDØRS/FORTOVS NETCAFÉ! - Til sommer, når solen bager rykker nogle af computerne udendørs under store parasoller eller udspændt militærtsløringsnet = Masser af god og billig PR. Frederiksberg Kommune har vist nok billige priser på ''leje'' af fortov i forhold til KBH.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:25
Jeg tror ikke den ide holder i forbindelse med Xzile, da der ikke er specielt meget fortov, foran forretningen...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Jeg er så klar !

Den 28. april er sidste dag på løn-"slave" jobbet, og da jeg den dag sidder udstaioneret hos en kunde ved kgs. nytorv er der ikke så langt at slentre.

Kan ikke tænke mig en bedre måd at hoppe ud i min nye iværksætter tilværelse end en tåget fadbamse fredag eftermiddag sammen med ligestillede, der nok skal fortælle mig at der ikke er plads til flere IT firmaer

Mvh
Flemming

Fra Vestegnen
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:26

Ok .... !

Så hopper jeg også på d. 28-4

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:38

Fik lige linket fra "Jesper Mediamouse"...

Og jeg er selvfølgelig også på den 28. !!

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:21

Hej med jer

Jeg vil også gerne melde mig til fredags-bar.

Vi ses ;o)

/Betina
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:49

Jeg er ski ozz klar på den 28-4-06

Hvordan kan vi kende en AMINO?

Let nok på den McD ballon han har med, for fastfood er jo en del at et amino liv ik *S*

Venligst

René Buch

Side 3 ud af 25 (243 indlæg)