Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Future-designz.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Hvad synes i om www.future-designz.dk?
I skal endelig komme med konstruktiv kritik, gode råd mm.
Kunne også godt tænke mig at høre, om det var et sted i kunne finde på at få lavet jeres hjemmeside?
Jeg ser rigtig meget frem til hører fra jer Smile
Venlig hilsen
Morten

link 

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:59

Udmærket design, på nær de skiftende billedlinks øverst til højre - de virker distraherende.

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:17

Synes at jeres design er pænt, og siden fungerer godt.Yes

Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 21:06

Jo tak Smile

Fra Århus C
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:06

Hej Morten,

Til at starte med vil jeg sige at designet er godt, og at billedet med bilen fremhæver dit slogan meget Yes

I toppen af din side, har du et rotationsbanner kørende viser dine forskellige referencer. Billedet linker til forsiden# hvilket er irriterende, da man tror at det er et link når man holder musen over. Det kunne være godt hvis det linkede til den reference der blev vist, eller til selve reference siden.

Til sidst er der navnet... Jeg ved ikke hvad det er, men når folk bruger z i stedet for s tænker jeg automatisk teenage-agtigt. Min personlige holdning er at siden opfattes mere professionel hvis det hed Future Designs (www.future-designs er ledigt) i stedet for Future Designz. Ved godt det er en lille ting, men det er sådan noget der vil få mig til at kigge om efter en anden leverandør af min hjemmeside. Det kan godt være det bare er mig, men nu har du i hvert fald fået min mening Smile

En sidste ting er dit sitemap. Her savner jeg en bedre oversigt. Med det mener jeg f.eks. noget lignende:

• Forside
  • Referencer
  • Så kan man se at referencerne hører under menupunktet referencer. 

Håber du kan bruge ovenstående,

De bedste hilsner
    Jacob Wulff

PS: selvom du ikke skifter til designs, synes jeg du skal købe domænet alligevel. Når du nævner dit navn overfor kunder, vil alle tro at det er med s, og automatisk forsøge at gå ind på future-designs.dk/futuredesigns.dk

Tilmeldt 21. Feb 07
    Skrevet kl. 12:58

Hej Jacob
    Jeg siger mange tak for dine råd, især den med future-designs.dk. Da jeg oprettede min hjemmeside for et par år siden var den nemlig optaget, har så bare aldrig fået set efter om den var ledig. Men nu har jeg fået købt den og futuredesigs.dk, så jeg siger mange tak Big Smile

Det med banner rotationen er en fejl, tak fordi du gjorde mig opmærksom på den.
    Sitemappet er egentlig også en fejl, så dejligt du fandt den. 

Jeg siger tak og hav en forsat god søndag Smile

De bedste hilsner
    Morten Lilbæk

Fra Århus C
    Tilmeldt 17. Apr 07
    Indlæg ialt: 12
    Skrevet kl. 14:54

Hej Morten,

Det var så lidt, er glad for at du kunne bruge det! :)

God søndag til dig også,

Med venlig hilsen
    Jacob Wulff

Fra Århus
    Tilmeldt 1. Oct 07
    Indlæg ialt: 90
    Skrevet kl. 19:16

Hej Morten

Flot design.

Der er et par enkelte ting som jeg gerne vil kommenterer på, dels syntes jeg at du skal gøre lidt mere ud af præsentationen af produkterne, for at få personerne lidt længere i salgs processen. Det er meget -  her er produktet, hvor du på listeform præsenterer de features der er, hvilket i for sig er ok, men jeg mener du måske kan kryder det med et 10 min. screen cast, hvor du går i gennem dine produkter og viser hvor nemt det er at bruge CMS'et. Prøv evt. Camtasia, som efter min overbevisning er det bedste produkt på markedet pt. Der findes sikkert andre. Jeg syntes også at du skal gøre lidt mere ud af beskrive hvad en potentiel kunde så skal gøre når de er på produktsiden, for at købe dit produkt.

Hvis jeg skulle købe et CMS, vil jeg studse over at du bruger Kontakt mig. Jeg ville foretrække at der stod kontakt os, det vil for mig virke lidt mere prof. 

Held og lykke med sitet og dit produkt. Jeg er ret sikker på at det nok skal sælge.

René Lund Espensen, AROS IT partner
    Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 21. Feb 07
    Skrevet kl. 19:38
    Jeg sige mange tak for alle de gode råd, dejligt når folk gider komme med kommentare til ting man selv har overset eller ikke har tænkt over Smile
    Tilmeldt 21. Feb 07
    Skrevet kl. 12:20

Har overvejet at få et nyt navn der er nemmere at huske:
    hcms.dk
    eller
    mlcms.dk
    eller
    Måske en helt tredje nogen ideer?

Hvad syntes i? Smile

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)