Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Future-designz.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Må man spørge hvad forkortelserne står for?

Du skal også overveje hvilke ydelser det er du har, dvs. er CMS din eneste løsning er navnene fine, men har du mange andre ydelser skal du måske overveje et andet navn.

Med venlig hilsen
Jacob Wulff

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:33

mlcms - Morten Lilbæk CMS
hcms - Hjemmeside CMS (Ved godt det ikke helt "rimer") - eventuelt hmcms - Hjemmeside med CMS.
Men som det ser ud nu er CMS det eneste produkt jeg har.
Det kan da godt være det bliver udbygget med noget php programmering, men syntes virkeligt det er svært at finde et godt domæne navn efterhånden.

Det jeg egentlig helst vil have et 3-4 bogstaver der beskriver hvad jeg laver, men alle dem jeg har overvejet er optaget.

Mvh Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42

Hvorfor skriver du inkl. moms alle steder?
- Er du momsregistreret og retter salget mod private eller er du ikke momsregistreret og tror  at priserne så  er inkl. moms?

Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 12:49
Det må være det sidste "tror  at priserne så  er inkl. moms?", har søgt rundt om på nette for at få svar på hvad man gør når man sælger ydelser uden at være momsregistreret, så hvis du kan give mig en endegyldigt svar så ville det da være dejligt.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55

Morten222:
så hvis du kan give mig en endegyldigt svar så ville det da være dejligt.

Så skriv at priserne er 'uden moms'. Det er hvis den, der plejer at blive brugt blandt ikke-momsregistrerede.

Ellers tror folk, at 20% af dine priser er moms'en. Det er specielt vigtigt at du på dine fakturaer gør opmærksom på, at beløbet er uden moms.

Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 12:57

Okay mange tak for det Smile

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 15:36

Hej Morten,

Jeg har egentligt ikke så meget at sige om designet. Det ser fint og nydeligt ud.

Jeg har dog lidt forståelsesmæssige problemer, som jeg synts du skal overveje at kigge på.

Når jeg går ind på din side og kigger er der ingen tvivl om at du driver en virksomhed og hvis du som ArosIT angiver får rettet mig til os er i endda flere. Men så begynder kæden lidt at hoppe af. I har ikke noget CVR nummer, men skriver nederst i er ejet af firmaet  seria-mediahouse.dk . Et hurtigt kig på cvr viser ingen oplysninger om seria-mediahouse. Derfor kan det godt virke lidt underligt for en potentiel kunde at du har to firmaer hvor det ene ejer det andet men ingen er registrerede?

Det jeg egentligt prøver at sige er at det virker - på mig - noget utroværdigt. Jeg ved ikke noget om dig, hvad du laver, og hvorfor, men er det eks. en fritidsbeskæftigelse så meld det ud - branchen er FYLDT med utroværdige firmaer der aldrig svarer på mails, oversælger sig selv osv. Melder man fra starten ud hvordan vilkårene er tror jeg på at dine kunder i sidste ende bliver hængende længere og føler sig bedre behandlet.

Du må ikke misforstå mig - jeg ved ikke noget om dig og dit firma, men syntes blot der var nogle ting som måske kunne misforståes og dækker over noget. Håber du forstår hvor jeg vil hen.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 17:12
Hej Regin
Jeg er fuldstændigt med på hvad du mener, og jeg sidder lige nu og venter på vores CVR nummer.
Sagen er den at 2 kammerater og jeg ville have oprettet vores eget firma – Seria-Mediahouse da vi havde planer om at udvide vores produkter til mere end bare future-designz.dk.
Men siden oprettelsen af Seria-Mediahouse.dk er den ene hoppet fra af familiære grunde og vi er derfor kun to tilbage.
Derfor har jeg oprettet et CVR nummer til future-designz.dk i stedet for, og når jeg får dette, så vil jeg fjerne Seria-mediahouse fra nettet igen, da vi ikke føler vi kan nå mere når vi kun er to personer.
Håber ikke det var alt for indviklet Smile

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)