Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan "taler" jeg 1100011101001

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars: - en kravspecifikation er ikke nødvendigvis et udbudsmateriale, som man aflevere direkte til en udvikler der så udvikler precist det der står, hvis man gør en kravspecifikation så detaljeret, opnår man ireglen ikke at få den nyeste teknologi eller den løbende opfindsomhed og inspiration med, som en udviklingsprocess normalt tilføjer. Derfor kan jeg heller ikke anbefale dette.

Men hvis ikke man laver kravspecifikationen, helt ned på overordnet Programmel design, Overordnet database design osv. mister man evnen til at scalere, performe og evnen til at kunne videre udvikle systemet osv. og ender i en deadlock på et tidspunkt.

De at du ikke har oplevet problemer med diverse tynde / tykke teknologier, er nok vanskeligt at forholde sig til, når man har set så meget....  hvis du fx. vil have at medarbejder i en typisk stor  virksomhed skal downloade, installere og acceptere et plug ind - ja så er det i regele sikkerhedsmæssigt ikke muligt hverken på Citrix, Terminal Server ell. i Browsere - idet IT afdelingen ofte ikke tillader den slags af politiske og sikkerhedsmæssige grunde - så derfor skal man forholde sig til den slags problemstillinger, hvis disse brugere er en del af ens målgruppe.

Kenneth:  Umiddelbart lyder din applikation ikke så kompliceret, men der kan jo være meget mere i det. Flash lyde måske ikke optimalt ( idet det ikke lyder så kompliceret grafisk, men mere matematiske beregninger, men kan ikke vurdere det måske det skulle være rent DHTML/VBScrip/JavaScript ?? - men det lyder som om dit system på baggrund af informationer om de grafiske input skal kunne træffe nogle valg - hvis det er tilfældet vil det logiske nok være ikke at lave det som et grafisk system, men ligge oplysninger om rum/arkitektur være matrice beregninger, som føder en grafisk præsentations motor af en art. Men kan ikke vurdere det bedre, på de oplysninger du giver. Du er velkommen til at sende mig ydderligere detaljer.

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)