Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt, enkelt og billigt regnskabsprogram med bogføring af løn ???

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mathias Aslak Jensen:

Hej John, du har udtrykt det før at det ikke er din kop te og det er helt fair.

Men nu synes jeg at vi skal holde os til at jeg blot har svaret på indlægget uden nogen former for reklame. Du anbefaler jo også Dinero og på den måde  anbefaler du vel også en spiller på markedet som kan løse klaus's spørgsmål.

Men du må have en god aften 🙂

Med venlig hilsen 

Mathias 

jeg tjener ikke noget på dem jeg anbefaler - Når man gør det bør man efter min mening fortælle det - længere er den ikke. At reklamere har jeg ikke en gang noget mod - bare det fremgår, at dem man reklamerer for - tjener man på i partneraftaler rent faktisk  da det KAN spille ind.. Bar folk ved det - må influencere og fordelsklubber og andre reklamere alt det de vil.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er også en ærlig sag, vi vil jo først tjene penge gennem vores medlemskab og jeg hverken har nævnt eller bragt på banen, da jeg har fået en advarsel om dette. Og anbefalede dem blot og det tjener vi intet på 🙂

Men jeg syntes vi skal lade den ligge og håbe på Klaus har fundet en super løsning som passer til hans behov.

God aften 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 19
Fra  DuelHost ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vil også slå et slag for Dinero.

Har erfaring med begge systemer, da vi bruger Billy i det konsulenthus, hvor jeg arbejder til daglig, og Dinero i en række selskaber, jeg er involveret i. Min erfaring med de to systemer er, de begge i overvejende grad lever op til de fleste iværksætteres behov, men Dinero er en del mere brugervenligt og overskueligt end Billy.

Et konkret eksempel på, hvor Dinero er mere på forkant med brugernes ønsker og behov end Billy er ifbm. månedlig indberetning af EU-salg uden moms (relevant for B2B salg til virksomheder i EU). I Billy er det ikke muligt at danne en oversigt over månedlig omsætning pr. kunde, der viser kundens EU-momsnummer - oversigten dannes kun med kundens navn, hvilket betyder, man i forbindelse med indberetningen manuelt skal fremsøge momsnummeret på hver enkelt kunde. I Dinero dannes den tilsvarende oversigt med kundens momsnummer, så indberetningen kan foretages direkte på baggrund af oversigten uden behov for manuelle opslag eller databerigelse via regneark.

Har til gode at se områder, hvor jeg mener Billy er foran Dinero på funktionalitet og brugervenlighed. Har dog ikke erfaring med alle afkroge i de to systemer, så lytter gerne på andres erfaringer :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)