Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt, enkelt og billigt regnskabsprogram med bogføring af løn ???

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg ville høre hvad i vurderer er det bedste og mest enkle (selvfølgeligt gerne billigt)  regnskabsprogram med mulighed for at lave lønsedler? Der er tale om et enkeltmandsfirma med 2-3 ansatte.

Overvejer "Billy" og integrere "Salery".

Med venlig hilsen

Klaus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Klaus:

Hej alle

Jeg ville høre hvad i vurderer er det bedste og mest enkle (selvfølgeligt gerne billigt)  regnskabsprogram med mulighed for at lave lønsedler? Der er tale om et enkeltmandsfirma med 2-3 ansatte.

Overvejer "Billy" og integrere "Salery".

Med venlig hilsen

Klaus

det er da udmærket valg - Dinero ville jeg nappe - bedre support mm synes JEG men du vil kunne finde tilhængere af begge - de har også fuld integration til både Visma Dataløn (super let) og Salary

Gå i begge fald efter betalt version (også eneste mulige i Billy) for fuld support - du kan bruge timer på at rode med tingene hvis du ikke har den fulde support mm

God vind med din virksomhed og dine ansatte - det er for mig højden af iværksætteri, når man ansætter andre. Her kunne nogen have valgt ApS for at undgå personlig hæftelse, men det er jo ikke det du spørger om

Begge dele kan du læse alt om lige fra stiftelse i detaljer , fordele / ulemper, regnskab, skat, moms og en masse mere let læst i e-bog eller paperback https://jh-e-books.blogspot.com/2019/06/update-af-startup.html   eller i lidt kortere form i EPUB version som https://jh-e-books.blogspot.com/2018/09/grundbog-til-dig-der-vil-vre-selvstndig.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mit bud ville også være Dinero.

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne :-)

Havde ikke set at Dinero integrerede Salery for umiddelbart så Dataløn dyrt ud :)

Klaus

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Billy og Salary er en rigtig god løsning samt setup vi bruger det selv og det er super nemt at bruge :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Aslak Jensen:

Billy og Salary er en rigtig god løsning samt setup vi bruger det selv og det er super nemt at bruge :) 

Med venlig hilsen
Mathias

ikke som sådan uenig men det vil klæde dig, hvis Startup central som repræsenterer tjener penge på henvisningsaftaler med Billy eller Salary, at du lige gjorde opmærksom på det - lidt som influencere der er åbne om annonceværdi - Jeg synes nemlig store dele af iværksætter verdenen er gennemsyret af partneraftale - rabat klubber og jeg skal gi dig 

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John, 

Jeg nævner blot at jeg kan stå indenfor de programmer da vi selv bruger dem i Startup Central regi, men jeg har fået at vide at jeg ikke måde henvise til Startup Central fra admins og derfor vil jeg blot anbefale de to løsninger som Klaus selv bragte på banen. Men jeg vil da ikke ligge skjul på at vi har et samarbejde med dem da de står frit tilgængeligt på vores platform. Så det var ikke for at lave reklame men blot stå indenfor hans potentielle fremtidige valg 🙂

Mvh

Mathias 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Aslak Jensen:

Hej John, 

Jeg nævner blot at jeg kan stå indenfor de programmer da vi selv bruger dem i Startup Central regi, men jeg har fået at vide at jeg ikke måde henvise til Startup Central fra admins og derfor vil jeg blot anbefale de to løsninger som Klaus selv bragte på banen. Men jeg vil da ikke ligge skjul på at vi har et samarbejde med dem da de står frit tilgængeligt på vores platform. Så det var ikke for at lave reklame men blot stå indenfor hans potentielle fremtidige valg 🙂

Mvh

Mathias 

og det er fint nok, men da du jo i alle fald står som startup central - så har vi det her rod jeg synes der er, men rigtig mange facebook sites der kører for at få deres medlemmer med i tilbud som facebook portalen - her startup central lever af, og så er det svært ikke at se en sammenblanding i interessen hos Startupcontral for at skaffe partnervirksomheder kunder - og seriøs rådgivning. Når der er en sammenblanding - som ved influencere der betales, bør det være klart

Jeg synes der er alt for meget sammenblanding af noget der virker som alm rådgivning via facebook, og så de ganske mange der som jer - faktuelt skaber en forretning ud af alle mulige fordelsklubber medlemmer og/eller  partners betaler for til dem

just my 5 penny

br John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Jan 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle forumdeltagere.
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John, du har udtrykt det før at det ikke er din kop te og det er helt fair.

Men nu synes jeg at vi skal holde os til at jeg blot har svaret på indlægget uden nogen former for reklame. Du anbefaler jo også Dinero og på den måde  anbefaler du vel også en spiller på markedet som kan løse klaus's spørgsmål.

Men du må have en god aften 🙂

Med venlig hilsen 

Mathias 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)