Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremskridt med SEO

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan med fordel overveje at lade forskellige side på nordicmatch rette sig mod forskellige søgeord.

Du har jo f.eks. en side, der handler om ledige jobs. Her er det vel oplagt, hvilket nøgleord, der skal op i titlen og gerne må bruges i specifikke links til denne side..

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 20:39

Du kan med fordel ændre din signatur, så du får søgeordene med i denne, her på Amino.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:30

Hej alle!

Jeg er godt igang med alle de råd i har givet.
Jeg kom til at tænke på noget. På yahoo.dk kommer jeg op som nr. 1 på søgerordet "vikar og rekrutteringsbureau".
Kan det være fordi jeg i min description har skrevet "NordicMatch er et vikar- og rekrutteringsbureau. Vi har bemanding indenfor: lager, rengøring, kontor, telemarketing og produktion"?

Når jeg tilføjer mig på forskellige links, bruger jeg denne tekst "NordicMatch er et vikar- og rekrutteringsbureau som kan tilbyde både korte og lange vikariater eller faste jobs. Som vikar hos NordicMatch kan du arbejde med • Kontor • Butik • Lager • Produktion • Rengøring • Telemarketing • Service"

Kunne man gøre noget ved den tekst, så jeg kommer højere op på udvalgte ord, eller spiller det ikke en så stor rolle mht. SEO.

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)