Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÅ er jeg nummer 1 ;-)

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersSaugstrup:

Ærgeligt at du midt i sejrsfesten må se dig slået af din overmand, som formår at ranke nummer 1 på det endnu sværere og meget konkurrenceprægede søgeord, billigfoder.com ! ;-)

Undskyld Keld, at jeg laver lidt sjov - du må ikke tage det for mere end det er.

Hilsen Anders

Nej, jeg syntes bare det er sjovt, at jeg kan ligge i toppen uden at gøre noget som helst og så med en tom side..

Ikke en eneste link til og fra billigfoder.com..

Ja, nogen kommer jo let til sejren uden at blive beruset.

He,he...Confused

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:35

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:48

AndersSaugstrup:

Faktisk har Yahoo (og dermed helt sikkert også Google) fundet mange links fra Amino til billigfoder.com Se bare her: https://siteexplorer.search.yahoo.com/advsearch?p=http%3A%2F%2Fbilligfoder.com&bwm=i&bwmo=&bwmf=s

Jeg er også selv forundret over at stå øverst med xxx.com uden at gøre noget som helst..

billigoder.dk er ikke aktiv mere sinde før nytår, da jeg skifter til ny aktivitet senere.

Men sjovt nok, giver amino en hel del respons på søgesiderne for billigfoder.dk som jo også er det billede i profilen..

mvh   Geeked

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:45

Stort tillykke med første pladsen Yes

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 13:57

Smukt og tillykke

Så mangler du da at tilbyde den samme service som www.onpart.dk - nemlig at sende en kæmpe liste ud til folk med alle de steder de kan tilmelde sig :)

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:55

Godt gået tillykke Yes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 22:23

Hehe Tillykke!

Jeg ligger nummer 2x nummer 1 med søgningerne 'throw a question' og 'visual heart rate' - men hvem søger på det? Det ville være lidt ligesom at søge på f.eks.... lad mig se... 'tilføj link' Wink

Hilsener...

Jens Bøndergaard
www.throwaquestion.com
www.visualheartrate.com

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 22:25

...skulle naturligvis stå: "2x nummer 1" i stedet for "nummer 2x nummer 1" Geeked

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 23:14

jbond > hvor ved du fra at "tilføj link" ikke har nogle søgninger ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:47

Riisager:
jbond > hvor ved du fra at "tilføj link" ikke har nogle søgninger ? 

Og hvorfor sammenligner du Williams opnåede mål, med at ligge som nummer et på ens eget domænenavn?
Det er jo ikke fordi, at han praler med at ligge nummer 1 på "advertise", hvilket han dog gør... der har han endda opnået at få undermenuen med links på i søgeresultaterne (kan ikke huske hvad det nu er den kaldes).

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)