Jeg kunne ikke tro mine egne øjne, da jeg lige googlede mig selv... Fandme om jeg ikke ENDELIG ligger nr. 1 på "tilføj link" søgningen med advertise.dk :D |
Muligt, muligt, men hvem søger dog på ordet advertise??
mvh
Jeg kunne ikke tro mine egne øjne, da jeg lige googlede mig selv... Fandme om jeg ikke ENDELIG ligger nr. 1 på "tilføj link" søgningen med advertise.dk :D |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Muligt, muligt, men hvem søger dog på ordet advertise?? mvh |
Var det for sjov Keld? Det er på søgningen "tilføj link" og jeg kan da fortælle at når jeg har en ny hjemmeside går jeg altid google igennem med netop den søgning og tilføjer til diverse index sider. Tillykke Advertise.dk Så har du noget at fejre i weekenden. |
Nu søger jeg ikke specielt på tilføj link, for det er kun shopejerne der måske får gavn af det.. Men hvem har gavn af at finde butikkerne herinde hos advertise.dk Søger jeg efter noget specifik er det ikke ligefrem advertise eller tilføj link jeg skriver i søgeren!! Forklar mig lige fordelene her? mvh
|
Fordel for Advertise.dk ved at ligge øverst på søgeordet "tilføj link": Der kommer en masse besøgende, der gerne vil tilføje deres link. Nu gentager jeg vist mig selv.. Men du har vel forstået pointen :-)
|
Altså, den forstod jeg ikke.. Søger jeg på billigfoder.com og har et link hos advertise.dk, kan det vel kun være advertise.dk der tjener penge på at min siden står hos adervetise.dk og hvad gavn skulle jeg så have her?? mvh |
Tak :) |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Tillykke! Nu har jeg ikke søgt på det, men set din post herinde - så nu har jeg også været inde og tilføje link... /Hans-Henrik |
Kære BannerSalg! STORT TILLYKKE herfra og selvfølgelig også et par varme skulderklap
|