Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÅ er jeg nummer 1 ;-)

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

BannerSalg.dk:

Tak :)

Fordelene: Søgemaskineoptimering for site ejerne og trafik for advertise.dk

Du mener at det er advertise.dk der høster fordelene ( tjener penge ) ved at have et link til min side eller hvordan kan det give mig en fordel også..

Måske er det godt eller ??

belær mig lidt om fordele for netop min side..

mvh   Geeked 

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:13

Keld Lanther:

Altså, den forstod jeg ikke..

Søger jeg på billigfoder.com og har et link hos advertise.dk, kan det vel kun være advertise.dk der tjener penge på at min siden står hos adervetise.dk og hvad gavn skulle jeg så have her??

Vi spoler lige tilbage og starter helt forfra, for der er vist gået lidt kludder i kommunikationen :-)

1: Advertise.dk skriver Jubii, fordi siden kommer øverst når man søger på "tilføj link".

2: Du spørger hvem der dog søger på ordet "advertise". 

3: Jeg forklarer at det ikke er ordet "advertise" der søges på, men ordet "tilføj link".

4: Du forklarer at du ikke søger på "tilføj link", men det er i og for sig også ligegyldigt, da det at du ikke søger på ordet "tilføj link" ikke ændrer på at er en rigtig god forretning for Advertise.dk at ligge øverst i det organiske resultat på Google på søgeordet "tilføj link".

Big Smile 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:33

Den kan jeg da godt følge...

Skulderklap for at stå øverst, når man taster specifik på ordet tilføj link

Jubii, jeg står også øverst når jeg taster billigfoder på søgestrengen..

Jeg er stadig ikke overbevist om fordelene for mig, at have min side billigfoder stående hos advertise..

Forklar lige min fordel som andre måske også kan lære lidt af..

mvh   Geeked

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 13:42

Du kommer til at ligge bedre i søgemaskinerne jo flere sider der linker til din side.  Det er det advertise.dk kan; linke til din side, så du forhåbentligt ligger bedre på søgemaskinerne.

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56

Keld Lanther:

Skulderklap for at stå øverst, når man taster specifik på ordet tilføj link

Jubii, jeg står også øverst når jeg taster billigfoder på søgestrengen..

Jeg er stadig ikke overbevist om fordelene for mig, at have min side billigfoder stående hos advertise..

Der er knap 300, der søger på "tilføj link" hver måned. Kan du regne ud, hvad det er de er interesseret i?.... de er interesseret i, at tilføje deres link til diverse kataloger, fordi de af den ene eller anden grund ser en fordel i dette.

Når nu Advertise er kommet øverst, kan han nok regne med 200 ekstra tilføjelser om måneden. Det er altså 6-7 nye "kunder" om dagen, der udfører den handling, som i hans forretningsmodel er et mål.

At du ikke ser pointen i det, er jo sådan set ikke så vigtig i dette sammenhæng. Der er også folk, der ikke kan se pointen i at have et tv, men det betyder bare at de ikke er en del af Fonas målgruppe.

Derimod er der ikke en sjæl, der ikke er klar over at billig foder staves i to ord og derfor er din sammenligning helt ude i skoven.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:57

Altså det gælder om at have flest mulige links der henviser til min egen side..

Tror jeg nok fatter lidt af det..

Det må jeg så prøve..

mvh   Geeked

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:04

Godt svaret Tommy.. Er der virkelig ikke mere end 300 der søger på "tilføj link"? Hvor kan man slå det op? Jeg fik ellers del besøgende med 3. pladsen, et par hundrede om måneden, så jeg regnede med at 1. pladsen ville give endnu mere.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09

Der skulle være 300 på MSN og Google, hvor du jo ligger nummer 1 begge steder.
- det kan godt være at statistikken skyder under... de er jo sjældent præcise, men normalt et fint fingerpeg.

Hvis du får endnu flere, er det selvfølgelig bare perfekt. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:19

kunne du venligst sende link til det værktøj hvor man kan slå det op? :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:32

Stort tillykke :-)

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)