Hej Keld Hos mig er det surftown der står øverst når jeg søger på billigfoder: SURFTOWN - Success Online
|
Tillykkke. Godt gået.
Fortsat god arbejdslyst med at holde pladsen.
Hej Keld Hos mig er det surftown der står øverst når jeg søger på billigfoder: SURFTOWN - Success Online
|
Tillykkke. Godt gået. Fortsat god arbejdslyst med at holde pladsen. |
Hvis du nu trykkede billigfoder.com altså com efter . vil du opdage, at jeg har superpladsen øverst oppe. mvh |
Jeg har næsten opgivet at forstå alle de ting der gør sig gældende for at rangere højt på Google, det er simpelthen for omfattende for mig. Om jeg begriber hvordan I gør, så med stor respekt sender jeg også et KÆMPE TILLYKKE hvordan hu´len du så har klaret det Go´ weekend Kærlig hilsen Sanne |
Det var nu ikke det du skrev i første omgang. Men STORT TILLYKKE til dig Keld for at ligge nummer 1 på dit eget domænenavn. Det er slet ikke alle (omend tæt på) der er så heldige. Har du tilmeldt dig nogle linkkataloger eller noget? /Jesper |
Stort tillykke med 1. pladsen. :-) |
Tak til alle :) |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Tillykke med den flotte førsteplads, William! Ærgeligt at du midt i sejrsfesten må se dig slået af din overmand, som formår at ranke nummer 1 på det endnu sværere og meget konkurrenceprægede søgeord, billigfoder.com ! ;-) Undskyld Keld, at jeg laver lidt sjov - du må ikke tage det for mere end det er. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
hehe... |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk