Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter

Kan du hjælpe med lidt feedback på en side, jeg har hjulpet en kunde med: https://grejboksen.dk/?

Hvordan ville du optimere denne side for at få flere konverteringer? + generel feedback på, hvad du ville ændre for at ramme målgruppen.

Håber du har lyst til at hjælpe med konstruktiv kritik :)

God fredag!

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

God fredag!

Tænker at det her er Shopify? For en næsten et sides webshop så er den ret fin, og simpelt sat op. Men der mangler måske lidt mere information på produkterne da det er meget småt med hvad boksen kan indeholde udover at i vælger for dem, men selv er jeg ikke fisker så kan være at det er der at man mangler lidt.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe - mere info om indholdet! Tak :)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har det svært med at forstille mig, hvorfor man hver måned skal have nyt fiskegrej? Skal det gamle smides ud?

Generelt synes jeg overhovedet ikke om "fordelsklubber". Kig på Trustpilot, hvad andre synes om det.

"ingen binding" skal stå i 1. række. Men så, hvorfor skal man binde sig alligevel?

Men det problem er ikke dit.

Nu til side:

Når jeg kommer til velkomstside, skal jeg have et klart budskab, hvad det er for noget. Den mangler jeg her og smutter videre.

"Det bedste fiskegrej, hver måned" er ikke nok til at få mig att scrolle ned.

I stedet for reklame med lidt lokkemad, får jeg i hovedet, at jeg skal vælge mit mellemskab.

Dvs. det hele står på hovedet på den velkomstside.

Når jeg vælger et boks, skal jeg helst have an anelse, hvad der kan være i. Det tilbyder I ikke på bestillingsside.

Det er ikke godt gennemtænkt, at "reklamere" på siden, at det bliver sendt om 23 (!) dage.

Hvorfor skal jeg bestille nu? Hvorfor så lang tid? Imens jeg smutter igen, glemmer jeg alt om denne side.

I bunden står der 2 gange "OM OS".

Spild af plads i toppen af velkomstsiden. Husk, det tager max 2 sek. for at beslutte sig, om man bliver eller går.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Dennis E.R Pedersen:
Tænker at det her er Shopify?

Siden kører med WordPress - så jeg regner stærkt med at det er WooCommerce.

Albert

Fra Ringe
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrifttypen er mest iøjenfaldende. Måske flere billeder af produktet. En del tekst til forståelse man skal igennem før man skal beslutte sig for et køb. 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt lavet at lave det til mere eller mindre en one page side. Det konverterer som regel langt bedre end alm. hjemmesider.

"Det bedste fiskegrej, hver måned" havde jeg nok ændret til "Det bedste fiskegrej leveret til din postkasse hver måned".

Prisen kommer alt for hurtigt, og bør være længere nede på siden. Beskriv dit produkt og skab interesse ved køberen før du giver dem prisen.

Du mangler lidt at beskrive hvilke problemer du løser. Kunderne er ligeglad med hvad dit produkt kan. Kunderne vil vide hvad dit produkt gør for dem.

Du mangler social proof - der enormt meget at hente for dig her.

Tydeligere CTAs og flere af dem. Lad være med at lave dem i en farve som bliver en del af temaet. Det gør det sværere at se dem. Meningen med CTAs er at de skal skille sig ud, så folks opmærksomhed bliver rettet på dem og de derved er mere tilbøjelige til at klikke på dem.

Godt med en FAQ, men smid den helt ned I bunden af siden og smid en CTA lige under. Du bør bruge din FAQ til at bekæmpe de sidste indvendinger kunden har imod at købe dit produkt.

Overvej om du bør fjerne din countdown på siden. Countdown bruges normalt kun for at skabe scarcity, og det skaber du ikke når der er 21 dage til næste pakke sendes. Det er muligvis noget der skal split testes, men det er umiddelbart et element jeg havde fjernet. Desuden, hvis jeg var interesseret i at modtage sådan en pakke, så vil jeg have den nu og ikke om 21-24 dage. Overvej om du ikke bør sende pakken med det samme, selvom det selvfølgelig giver dig mere arbejde fordelt over måneden.

Jeg kan desuden se du har tilføjet din Facebook pixel, men ikke har oprettet alle events. Sørg for at få det gjort, da det gør at du kan udnytte facebooks algoritme langt bedre + har flere retargeting og look-a-like muligheder.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Jeg ved ikke om der er noget galt med siden lige nu, men jeg synes at menuen i toppen af forsiden ser mærkelig ud. Se nedenstående billede:

 

Derudover, så ligner det også at der mangler billeder i nedenstående kategorier:

 

Jeg bruger Google Chrome.

Venlig hilsen Jon

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tusind tak for jeres feedback - der er virkelig nogle gode rettelser, som jeg allerede er gået i gang med!

Fedt at I gad hjælpe - tror jeg kan optimere siden en del nu! ☺️ 

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De 3 prikker skal fjernes!! (Øverst højre hjørne) 

 

Da jeg åbnede siden på mobilen troede jeg først at siden loadede og siden var langsom. :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)