Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min hjemmeside.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har opstartet min egen lille virksomhed her for nogle måneder siden. Hvor jeg sælger butterflies , som primært  lavet af genbrugsmaterialer, og som er unikke og produceret i Danmark. jeg har haft stigende besøgende på min hjemmeside og min instagram og facebook side med følger og kommentar men desværre ikke fået den store omsætning endnu. så har brug for nogle råd og sparring.

Og har brug for noget feedback i forhold til min hjemmeside  til evt forbedringer.

Det jeg arbejder på lige nu er 

#SEO,

#Lave små videoklip af produktionen.

#Finde relevante Influenser 

men har i nogle forslag? til hvordan jeg skaber større vækst? 

Med venlig hilsen

Nicklas Butterflyen.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden ser hjemmelavet ud, men jeg tror ikke nødvendigvis det er et problem. Dem som synes dine produkter er fede skal nok købe. Billederne har farvestik, og der ville jeg nok starte med at forbedre.

Er dine priser realistiske? Jeg synes de er lave ift at det er et håndlavet produkt. Hvor mange kan du lave på en dag, og ville du i så fald kunne tjene en dagsløn når alle udgifter er betalt?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Nicklas

Jeg falder lige over at når man åbner læder, så kan man ikke se valgmuligheder, da farven på teksten er den samme som baggrunden :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for hurtigt svar.

jeg har også selv lavet hjemmesiden. Og er ikke uddannet i det. men noget du syntes der kan forbedres så den virker mere professionel?

Kan godt se når du nævner det med farverne

der kan godt være en forbedring.

så det kan Jeg tage fat i.

prisen er sat efter at jeg bruger genbrugsmaterialer, og tænker at jeg ikke Kan tillade mig at tage det samme som dem der sælger af nyt læder. fx wonk der tager 599 😀

virksomheden er på hobby plan lige nu, og forventes at der kommer flere produkter på hylden inden for de næste par måneder , og vi kan lave 5-10 i timen an på hvilket materiale vi arbejder med 😀  

med venlig hilsen

Nicklas Butterflyen.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for hurtigt svar.

jeg har også selv lavet hjemmesiden. Og er ikke uddannet i det. men noget du syntes der kan forbedres så den virker mere professionel?

Kan godt se når du nævner det med farverne

der kan godt være en forbedring.

så det kan Jeg tage fat i.

prisen er sat efter at jeg bruger genbrugsmaterialer, og tænker at jeg ikke Kan tillade mig at tage det samme som dem der sælger af nyt læder. fx wonk der tager 599 😀

virksomheden er på hobby plan lige nu, og forventes at der kommer flere produkter på hylden inden for de næste par måneder , og vi kan lave 5-10 i timen an på hvilket materiale vi arbejder med 😀  

Med venlig hilsen

Nicklas Butterflyen.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kiggede jeg på html koden på siden og du kan sige til shopstart at der ikke er grund til at de har bootstrap stylesheet i sidekoden. Det ligger normalt som filer ved siden af. Vi snakker om 340.000 tegn der skal parses i browseren hver eneste gang den bliver vist.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. 

Tak for feedback.

Den er rettet nu. 

Mange tak ! : )

Vh.

Nicklas Butterflyen.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Forstår ved ikke hvad Bootstrap Stylesheet betyder for siden : ) men tager den lige med til dem.

Vh. Nicklas Butterflyen.dk

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte produkter du sælger! Personligt bruger jeg ikke selv butterflies særlig ofte, men kender flere der ville nyde godt af dit produkt!

Jeg havde nok gået efter et lidt mere classy look på siden eftersom det er den målgruppe du går efter, men siden fungerer, og så kan du optimere det når der kommer flere penge i kassen.

Marketings mæssigt havde jeg gjort dette I denne rækkefølge hvis jeg var I dine fodspor:

- Opsat en affiliate aftale hos partner-ads eller lignende.

- Opsat sleeknote, optinmonster, sumo eller lignende til at skaffe email permissions.

- Opsat email marketing flows.

* Welcome flow -> inkludere mail om feedback på ordre for at de til gengæld kan vinde et gavekort på xxx

* Abandoned cart flow

* Browse abandonment flow

* Out of stock flow

* Win back flow

- Opsat Facebook pixel på din side, samt ALLE de forskellige hændelser. + påbegynde facebook annoncering

* DPA retargeting (evt. evergreen retargeting flow)

* Alm. topfunnel FB/IG annoncer

Når du har fået godt gang i ovenstående og ser positive resultater kan du begynde at lege med:

- Opsætning af Google display retargeting

- Opsætning af Google shopping og evt. google search ads.

- evt. youtube DPA retargeting

- Influencer marketing -> Tag evt. et kig på makeinfluence, brandarmies og woomio.

- Overvej derudover om du ikke også måske skulle sælge dine produkter på amazon?

Jeg havde nok også kørt lidt mere på at det er genbrugsmaterialer. Der er vanvittig mange der går op i den slags. Derudover er jeg også enig med de andre I at du sagtens kan hæve din pris en smule. Det ligner umiddelbart en kvalitetsvare du sælger.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)