Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min hjemmeside.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for et grundigt feedback ! 
jeg vil sætte igang 😀

Vh.

Nicklas Butterflyen.dk

Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Det er en rigtig spændende projekt, som jeg håber du får god succes med. For min del så synes jeg siden fungerer godt i forhold til enkelthed og overskuelighed. Det er nemt at finde det man skal købe og nemt at forstå konceptet. Det er i min verden rigtig godt.

I forhold til forbedringer, så kunne farvevalget være et sted at starte. Personlig er jeg ikke så vild med den meget mørkegrønne farve og den gule bjælke med gratis fragt. Men det er selvfølgelig smag og behag.-)

Nu er jeg ikke SEO ekspert, men er flere gange faldet over badgen miljøvenlig pakning, som passer fint til din profil. Måske kunne det være med til at give siden mere troværdighed. Om det er er en god ide SEO-mæssigt ved jeg ikke

Tekstmæssigt kunne du give lidt mere gas i beskrivelsen af dine fede produkter, ved brug af flere tillægsord.

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Blomse:

- Influencer marketing -> Tag evt. et kig på makeinfluence, brandarmies og woomio.

Enig i de mange gode forslag. Men jeg ville nok starte low key og lære lidt om influencer marketing først eksempelvis via et webinar om influencer marketing.

Mvh

Holger

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal selvfølgelig altid undersøge et område når man går ind i det. Mere viden er altid godt. Jeg plejer dog oftest at styre udenom webinars eftersom der sjældent er god info, men mere fokus på at få dig til at købe et produkt. 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du skulle fjerne den grimme gule banner i toppen med fri fragt og blot skrive det et andet sted.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej for feedback 😀

Jeg fjerner det banner.

vh.

Nicklas Butterflyen.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for din feedback og er glad for at du syntes hjemmesiden er overskueligt.

jeg her fjernet den gulebanner nu.

og vil tage på op til overvejelse med den mørke grønne farve.

i forhold til den miljøvenlige badge , ved du hvor man kan ansøge om dette ??

Vh.

Nicklas Butterflyen.

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu iorden. Virkelig pænt gjort :)

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra Nærum
Tilmeldt 30. Mar 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

For at starte med at rose, så synes jeg dine produkter ser professionelle og lækre ud. Jeg er ikke selv en "butterfly-man" men jeg kan se du har produktudviklet og nået frem til et godt produkt. Jeg synes også du har fået taget gode produktbilleder. Det er enormt vigtigt, da de er afgørende for at skabe interesse for produkterne.

Hvad jeg ikke forstår er hele din branding. Jeg synes logoet er lidt fjollet, og taler ikke til din målgruppe, som vi må gå udefra er modebevidste mænd, men sans for design og detaljer. Jeg synes også den mosgrønne farve er last century. Og så savner jeg lidt afveksling, siden bliver meget ensformig.

Du kan over veje at bruge tid / energi på corporate branding og visuel identitet.

Og så skal du kigge forbi nogle af de mange gode tråde om SEO der er her på Amino!

Mange hilsner fra Lars

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)