skifte fra presta shop til hosted færdigdesignet - Side 1 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Teknik, hosting & e-handelsløsninger "

skifte fra presta shop til hosted færdigdesignet løsning

Side 1 ud af 2 (14 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 28
Tilmeldt 1. maj 19
Indlæg ialt: 7

Fra Klovshoppen
Skrevet 16-06-2019 kl. 11:12

jeg har en webshop kørende, som er lavet i prestashop, webshoppen er en lille del af min forretning, den er  en fin måde at få nye kunder. min egen private webdesigner laver shoppen i sin fritid. Det giver nogle udfordringer i det tekniske. som oftest opstår der problemer med salg til andre EU lande, da vi har problemer med intigrering af fragt. så ordrerne bliver afvist.

Pga diverse småproblemer, samt et øget salg, er tiden nu til at finde et stabilt system, med support så vi ikke selv skal sidde med det "når vi får tid"

Af andre udfordringer er det at finde et godt men simpelt system,  der ved de enkelte varer kan vælge mellem varianter, et eksempel er en træklods, der findes i 3 former som alle findes i 3 forskellige længder.  disse varianter sælges så både i løsvægt samt i kasser af 100. jeg søger så et system, hvor man kan vælge en bestemt variant, bestemme mængden 1-99 stk eller 1-10 x100 hvor der vil være 1 pris for 1-99 stk, 1 pris for 100 stk, samt en rabat hvis man vælger 10X100 af samme type. rabatten for 10X100  skal også gælde hvis man blander 10x100 blandt de 9 forskellige typer.

Målgruppen er landbruget, her er det et spørgsmål om at finde varen hurtigst muligt uden for mange klik. 

når jeg ser på hostede løsninger virker det som meget er lavet til folk der er på webshoppingtur og gerne introduceres til produktet. mine kunder er folk der "bare" skal have det overstået hurtigst muligt, så de kan komme i gang med deres arbejde igen. jeg har set på diverse design fra et par udbydere uden at finde noget der lige er det.

Det er svært at finde anbefalinger på shopssystemer fra andre end udbyderenb selv. Er der nogen her der har shop, der minder om det jeg søger, som kan henvise til en side eller udbyder. 

Amino-karma 257
Tilmeldt 4. mar 19
Indlæg ialt: 77

SEKR
Skrevet 16-06-2019 kl. 13:41

Du kan gøre alt i Presta med plugins. Eller skift til andet system. Alt er et spørgsmål om pris.

Amino-karma 7
Fra Herning
Tilmeldt 11. jun 19
Indlæg ialt: 2

Mads
Fra https://www.amino.dk/m...
Skrevet 17-06-2019 kl. 11:09
Hej Knud,

Jeg vil anbefale dig at finde en simpel wordpressløsning og forholdvis billig hosting ved fx unoeuro.

I wordpress' woocommerce kan du nemt styre rabatter ved fx benytte et plugin fx som dette: woo-discount-rules

Der vil givetvis også være et plugin, der løser dit fragtproblem også (måske det her woocommerce-fragt eller det her gls-pakkeshop-woocommerce-plugin)

Uanset hvad så kan jeg anbefale dig at tage kontakt til flere forskellige webudviklere/webbureauer og bede dem (gratis) komme med mulige tilbud, indtil du finder den helt rigtige løsning for dig.

Håber det var en hjælp til dit kommende skifte.

Amino-karma 4.869
Tilmeldt 18. apr 07
Indlæg ialt: 1.329

GrN.dk - Web, Excel og Logistik
Fra GrN.dk
Skrevet 17-06-2019 kl. 11:33

Hvis du vil ud styret af 3.part og "simpelt", kan du prøve shopify.

Alternativt kan du prøve en hosted løsning til prestashop: https://www.a2hosting.com/PrestaShop-hosting
De har vist noget support.

Måske også https://presta.hosting/en/prestashop-development-and-production-server/

Der er mange muligheder for at outsource udviklingen af prestashop.

Hvis du har behov for hjælp, er jeg klar til at hjælpe.

VH. GrN.dk, web udvikling og logistik.

IT ++ GrN.dk - automatisering af regneark, systemintegrationer, datakonvertering, datahentning, prototypeudvikling, oekonomiske beregninger og logistikmodeller.

Amino-karma 28
Tilmeldt 1. maj 19

Knud Iversen
Fra Klovshoppen
Skrevet 17-06-2019 kl. 18:08

Amino-karma 28
Tilmeldt 1. maj 19

Knud Iversen
Fra Klovshoppen
Skrevet 17-06-2019 kl. 18:09

Mads:
Hej Knud,

Jeg vil anbefale dig at finde en simpel wordpressløsning og forholdvis billig hosting ved fx unoeuro.

I wordpress' woocommerce kan du nemt styre rabatter ved fx benytte et plugin fx som dette: woo-discount-rules

Der vil givetvis også være et plugin, der løser dit fragtproblem også (måske det her woocommerce-fragt eller det her gls-pakkeshop-woocommerce-plugin)

Uanset hvad så kan jeg anbefale dig at tage kontakt til flere forskellige webudviklere/webbureauer og bede dem (gratis) komme med mulige tilbud, indtil du finder den helt rigtige løsning for dig.

Håber det var en hjælp til dit kommende skifte.

ja tak, jeg bruger så allerede unoeuro, jeg tester også wp, men jeg har fået et lidt skidt indtryk af wp webshops, måske uretfærdigt måske uretfærdigt. så vil da kikke på det igen,  jeg leder efter eksempler af shop, der har produkter med mængderabatter.  Angående plugins har du helt sikkert ret. min tanke var om jeg kunne finde et færdigudviklet system, hvor tingene allerede fungerede. Men ja måske skal jeg flytte focus fra dandomain ect og istedet finde et bureau.

Amino-karma 28
Tilmeldt 1. maj 19

Knud Iversen
Fra Klovshoppen
Skrevet 17-06-2019 kl. 18:13

jeg ville så gerne væk fra prestashop, men vil da se mere på sagen

Amino-karma 4.933
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. mar 10
Indlæg ialt: 643

Anders Eiler
Skrevet 18-06-2019 kl. 09:47

Hej Knud

Hvis formålet er at slippe for det tekniske bøvl, men stadig have en stabil & fleksibel løsning, synes jeg, at du skal tage et kig på de webshop-produkter, som vi kan tilbyde. Vi har 2 platforme:

1) DanDomain Webshop: https://dandomain.dk/webshop/overblik
2) Wannafind Webshop: https://www.wannafind.dk/webshop/

Begge er SaaS, udviklet, driftet & hosted hos os her i Skanderborg. For dig som webshopejer vil de største forskelle på de 2 produkter være måden, som shop-administrationen virker på, og så prissætningen/pakketeringen. Det er en smagssag, hvad man er mest til.

Min anbefaling vil derfor være, at du tager en gratis 30-dages demo af begge systemer og ser, hvad der passer bedst til dig. Det er fuldstændig uforpligtende, og giver dig en chance for at prøve systemerne af.

Og i forlængelse af de demoer kommer så endnu en fordel ved vores shopsystemer: Du kan ringe til vores support hver dag fra 7 - 19, hvis du har brug for hjælp. 

Du er selvfølgelig velkommen til at spørge både her eller på mail ace@zitcom.dk hvis du har spørgsmål eller der er noget, du ønsker uddybet.

Vh Anders Eiler

Salgsdirektør, E-Commerce

Amino-karma 28
Tilmeldt 1. maj 19

Knud Iversen
Fra Klovshoppen
Skrevet 02-07-2019 kl. 17:28

Anders Eiler:

Hvis formålet er at slippe for det tekniske bøvl, men stadig have en stabil & fleksibel løsning, synes jeg, at du skal tage et kig på de webshop-produkter, som vi kan tilbyde. Vi har 2 platforme:

1) DanDomain Webshop: https://dandomain.dk/webshop/overblik
2) Wannafind Webshop: https://www.wannafind.dk/webshop/

tak for svar. Jeg har set på mange systemer. Jeg har opgivet de nævnte steder. Wanafind pga startprisen. Dandomain var egentlig den jeg satsede på, men blev meget overrasket over den kræver en masse tillægsprodukter plus en programmør hvis det skal tilpasses mine ønsker.

Amino-karma 4.933
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. mar 10
Indlæg ialt: 643

Anders Eiler
Skrevet 02-07-2019 kl. 22:36

Knud Iversen:
tak for svar. Jeg har set på mange systemer. Jeg har opgivet de nævnte steder. Wanafind pga startprisen. Dandomain var egentlig den jeg satsede på, men blev meget overrasket over den kræver en masse tillægsprodukter plus en programmør hvis det skal tilpasses mine ønsker.

Hej Knud

Kig lige på priserne på Wannafind.dk igen - du kan komme i gang for kun kr. 189 /mdr..! Det blir' næppe hverken billigere eller nemmere ;-)

Vh Anders Eiler

Salgsdirektør, E-Commerce

Side 1 ud af 2 (14 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :