Hej Nicras
Med en sådan type virksomhed er det stadigvæk relevant at du overholder de ting der har været snak om i forhold til indhentning af tilladelse/permisson fra brugere der udfylder formularen.
Og hermed skal du have dem der vil købe din lead listede op.
Tag fx findforsikring
Når du afgiver dit samtykke til Findforsikring.dk, giver du samtykke til flg:
Findforsikring.dk må kontakte mig på telefon, sende mig e-mail, SMS’er, MMS’er og andre meddelelser angående min forespørgsel, som Findforsikring.dk finder relevant.
Findforsikring.dk kontakter dig typisk med meddelelser angående din igangværende forespørgsel, eller andre relevante informationer i relation til din konkrete forespørgsel.
Forsikringsselskaberne må kontakte mig på telefon, sende mig e-mail, SMS’er, MMS’er og andre meddelelser angående min forespørgsel.
Du kan altid se, hvilke forsikringsselskaber der kontakter dig, på din profil på Findforsikring.dk
Selskaberne kan være én eller flere af disse:
ASE, Alka, Alm Brand, Aros Forsikring, Bavaria, Certus, Codan, Dansk Boligforsikring, Dansk Fartøjsforsikring, FOMO, Forsikring Danmark, Odin forsikring, Forsikringsselskabet Vendsyssel, GF Forsikring, Gjensidige, Global Forsikring, OK Forsikring, Nordens A/S, Nykredit, Pensam, Prosam, Safeaway, Topdanmark, Danske Forsikring, Coop forsikring, Dansk Rejseforsikring, DFA Forsikringsagentur, IF Forsikring, Sønderjysk Forsikring
Tilbagekaldelse af samtykke
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved at skrive til os på kontakt@findforsikring.dk eller pr. telefon 86518000
Når du har udfyldt inde på deres side og sat flueben i boxen, tillader du at overståede virksomheder på kontakt dig.
Jeg ville dog mene at de stadigvæk er lidt på “kanten” da man ikke nogle steder kan fravælger kontakt fra en leverandør.
Hvis jeg fx bare ikke gider blive kontakt af ALKA.
Jeg ville nok være en lignede teks, men hvor kunden der udfylder kan fjerne “fluehak” fra en leverandør hvis de ikke ønske kontakt med dem.
Dermed giver i også en bedre kvalitet af leads til virksomheden.