|
For mig er det en meget normal alder. Jeg startede selv i den alder... Godt jeg er færdig med det. De kedlige møder.. Lange timer. Samt folk som ikke fatter noget ! Jeg er selvfølelig heller ikke særlig socialt anlagt. Men har da også fået et stærkt netværk som jeg ikke vil være foruden. Jeg ønsker dig held og lykke. Det lyder da også som en god stillig at starte på.
|
Hej Cardigan
Allerførst, tillykke med det gode tilbud, - godt gået.
Mit bud til dig er, at du ikke finder svaret hos venner, familie eller endda hos venlige aminoer. Svaret skal findes hos dig selv.
Du kan få masser af rigtig gode råd, men i bund og grund kan ingen andre vide hvordan du vil tackle en sådan udfordring. Du skal ind og kigge på, hvad du selv har med i bagagen. Hvilke ressourcer har du? Hvad er lige præcis dine styrker til denne stilling? Hvad er dine personlige værdier? Hvor er du villig til at gå på kompromis? Har du baglandet i orden? Hvem er dine sande støtter?
Derudover skal du prøve at hitte ud af hvad der er dine blinde punkter. Har du nogle ressourcer eller svagheder, som du ikke selv har fået øje på?
Jeg vil foreslå, at du finder nogen der kan give dig professionel sparring på ovenstående punkter og helst en person der ikke kender dig så godt, at han har følelser i klemme. Det kan være svært at være 100 % ærlig om ubehagelige ting, overfor en kammerat. Brug lidt penge på en god professionel coach, eller en mentor. Pengene er givet godt ud og du skal sikert ikke bruge mere end 1 - 2 sessioner, for at få afklaring omkring dit valg.
Held & Lykke herfra
/skou
Bliv gratis medlem