Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer, Vi har ramt en mur med vores nuværende økonomisystem E-conomic. Derfor overvejer jeg primært Uniconta eller BC/NAV. Sidstnævnte har jeg en del erfaringer med. Vores ERP skal tale med Magento. Umiddelbart virker det som om, at Uniconta tilbyder nogenlunde samme funktionalitet som NAV, dog med mulighed for mere tilpasning, som man oveni købet selv kan lave relativt simpelt i Uniconta - samtidig er det væsentligt billigere licensmæssigt - derfor virker Uniconta som det oplagte valg. Men er der noget jeg overser? Har nogle af jer stået i samme situation og valgt det ene frem for det andet? Hvorfor skulle man vælge NAV, som er væsentligt dyrere at komme i gang med, hvor man også betaler for hosting samt højere licens? Mvh.
Vi har solgt C5 og Nav og har 25 års erfaring som ERP forhandler
C5 er udgået og NAV udgår 1. april og bliver fremover opdelt i 2 - Microsoft Dynamics 365 & Business Central
Hvis man vil lave sine egene felter eller tilpasning kan man det ikke i den lille version Microsoft Dynamics 365.
Uniconta kan man få de fleste funktioner, og det bedst ved Uniconta kan man selv tilpasse og oprettet egen felter
Uniconta er er helt ny teknologi og Microsoft Dynamics 365 er en "Skal" oven på en 25 år gammel NAV teknologi.Jeg vil klart anbefalede Uniconta – vi har flytte mange C5 og NAV kunder over på den nye teknologiske platform.
Om Uniconta:
https://www.conceptdata.dk/index.php/produkter/uniconta
Webinar:https://www.conceptdata.dk/index.php/uniconta-help-index
Oprettelse af felter:
Hej Lasse,
Vi er leverandør af både Uniconta og NAV/BC. Vi plejer gerne at tage en uforpligtende snak med virksomheder der skal vælge nyt ERP- / økonomisystem. Alt efter din virksomheds størrelse, branche og behov for funktionalitet, kan det ene system vælges frem for det andet.
Uniconta er dog for mange det naturlige skridt efter e-conomics. Uniconta har nemlig udarbejdet et værktøj der hjælper med konverteringen. Derfor kan de fleste meget nemt komme videre med Uniconta, uden de store konverteringsomkostninger. Personligt er jeg stor fan af hvordan NAV/BC arbejder sammen med O365, men igen, alt efter hvordan din it-infrastruktur er skruet sammen og hvilken funktionalitet du har behov for, så kan det være svært at rådgive det ene frem for det andet.
Vær forresten opmærksom på, at hvis du vælger Uniconta, så koster de forskellige moduler ekstra. Som standard er det dog billigere end NAV/BC.
Jeg har også et sprøgsmål: Kan man benytte Uniconta fra en smartphone eller tablet?
Lasse, jeg skal nok lige få en til at svare på dine spørgsmål. Jeg kan også tilbyde et lille Skype-møde i næste uge, hvor du kan få stillet alle dine spørgsmål. Selvfølgelig uforpligtende.
Uniconta kan benyttes fra mobil og tablet ja.