Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger mentor til startup!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Min partner og jeg er i gang med at lave en app, som har en snært at det man kender fra justeat og lign. apps/hjemmesider. Vi har udarbejdet skitser af funktioner og udseendet og skrevet forretningsgrundlag osv, og er nu i gang med programmeringen.
Vi er i tvivl omkring forskellige problemstillinger, bla. vores indgangsvinkel til eventuelle partnere iht. til vores indtjening, da vi ikke har lagt os 100% fast på en indtjeningsmodel, er der dermed også vores usikkerhed fremtidige budgetter.
Vi er dog 110% sikre på vores ide bliver en succes, spørgsmålet er bare hvor hurtigt.
Til sagen:
Da vi begge er forholdsvis uerfarne med iværksætteri, og gerne vil undgå så mange nybegynder fejl som muligt og hurtigst muligt nå til scuees, søger vi derfor en mentor. Den eventuelle Mentor skal have den fornødne erfaring (og gerne stort netværk) indenfor iværksætteri og ikke mindst er erfaren omkring, at vurdere de rigtig økonomiske indgangsvinkler ifht. hvilken kunde man står overfor i begyndelsen.
Finder vi den helt rigtige Mentor vil et evt. medejerskab/optioner være en mulighed.
Er man i tvivl om hvad der menes ovenfor, uddyber jeg gerne.
Er du den vi søger, må du meget gerne give dig tilkende i tråden og sende mig en PM.
Mvh
Andreas  
(VED IKKE HVORFOR JEG IKKE KAN FÅ LINJESKIFT TIL AT FUNGERE)
Fra København
Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Bluebell ApS Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas, 

Det lyder spændende med jeres app og nye projekt. 

Det er lidt uklart for mig om i selv står for udviklingen? Og hvem de "eventuelle partnere" er?

Når det er sagt, synes jeg i gør rigtig klogt i at søge erfaring og inputs udefra, når i selv er grønne på området. Hvis du har lyst, er jeg frisk på en snak hvor vi kan vende jeres forskellige problemstillinger.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)