Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.shopsign.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj...

Jeg har nu arbejdet med min shop i nogle måneder, og mangler nogle friske øjne til at kigge den igennem.

Så derfor... kom med med jeres uforbeholdne kritik, (ros modtages også gerne :) )

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:43

Det er ikke helt tosset - men du skal få gjort noget ved dine metadata og sidetitler de er ikke iorden.

Fra Næstved
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:50

Øhm... Der tabte du mig lige, uddyb!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:55
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:17

Det ser bestemt rigtig fint ud - har lige et par hurtige punkter.

1. I topbanneret har du valgt at billede af nogle farveblyanter, hvilket jeg ikke ligefrem matcher med de produkter du har - selvom de da godt nok er fine og farvestrålende. Prøv evt. at eksperimentere med noget som siger noget om jer og hvad i hovedsageligt sælger.
  2. Når man lægger et produkt i indkøbskurven ville det være en fordel hvis man blev viderestillet direkte til sin indkøbskurv.
  3. Det er fint at du har specialtilbud med mængderabat, men uddyb gerne hvor man minimum skal bestille fx 25 stk., det forvirrede mig i første omgang. Derudover ville det være smart hvis du kunne få dit system til at give en automatisk mængderabat, så du fx blot behøvede at skrive: "Køb mere end 24 stk. og spar 10% på hele ordren".
  4. Arbejd lidt med din kategorisering da den på nuværende tidspunkt indeholder alt for mange punkter, som kun forvirrer brugeren. Kald det fx Inventar, skilte osv. og lav så derunder underkategorier. Dette skaber en mere glidende navigation for den enkelte kunde, og faktisk også mere målrettet indhold i sidste ende.
  5. På jeres Roll-Up displays, udstillingsvægge osv. gør i opmærksom på at de leveres uden banners, men hvad så med de kunder som ønsker et banner på? Er dette også noget i kan levere (hvis ja, hvad er prisen så), eller skal man selv sørge for det?

Held og lykke med din nye netbutik - håber det bliver en succes. Hvis du skulle have et mere generelt råd med på vejen, så sats på kompetent rådgivning og gode kunde relationer - der er for mange som vil slås om prisen.

// Jesper Skov

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:44

rigtig flot webshop... dejligt med alle de billeder, det er jo det eneste man rigtig kan forholde sig til på internettet... well done... 

lidt sjovt at jeres "bestil" knap er gul... jeg ville have gået efter grøn, men hva... det kan jo være det virker ;-) 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:08

Rigtig flot webshop som udmærker sig blandt mange forskellige webshops.

Lidt konstruktivt kritik:

1. Et rigtigt dejligt navn hvor det lækre uudnyttet shopbegreb indgår og fungere meget sigende med SIGN, idet i sælger skilte og reklamer. Jeg finder farveblyanterne meget skræmmende og de virker meget uoptimalt i forhold til hvad shoppen ellers signalere. I sælger jo ikke børnetøj, malebøger osv. Nå det er sagt er det heller ikke de mest attraktive blyanter der er valgt. Jeg vil tro farveblyanter var fremme i halvfemserne til at signalere kreativitet i den grafiske branche.

God introduktion i primær interface med hurtig visning af hvem i er og jeres slagtilbud. Husk at skrive rabatkode: 02 med i tilbudsbanneret ellers kan det virke forvirrende rent funktionsmæssigt senere hen i shopeventet.

2. Sjovt med jeres kasseapparat i stedet for den traditionelle kurv som symbol for kassen. Pas på med de røde stiplet linier, det kan virke skræmmende og forvirrende på kunden, som knap nok kan se hvad det forestiller. Der må helst ik herske noget som helst tvivl i dette betalings område, da der ik skal meget forvirring til før kunden vælger konkurrenten. Evt. lave kasseikonet mere forståeligt og synligt.

3. Flot afrundet med de gule friske linier som giver portalens helhedsdesign en blød kant.

4. Højre menubjælke kunne sagtens sættes op bedre rent typografi og grafikmæssigt i stedet for de kedelige sorte bogstaver. En negativ faktor jeg generelt ser hos webshops er, at produktbillederne bliver halveret pga. pladsmangel i øvre portal plads. Dette er synd da førstehånds indtrykket bliver mere negativt end positivt. Man kunne sagtens stille det mere kreativt op, rent funktions og designmæssig. Evt. med hånd over billedvisning.

Men ellers en nydelig webshop blandt de så mange amatørwebshops man finder på markedet. Right Hug

Vh

Martin

Creainvest...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:49

Hej,

Først, som vi nok alle er enige i.. endelig en flot webshop. :)

Logo:
Som flere er inde på, logoet, der mangler samme nydelighed, som resten af sitet.
Nøgleord; enkelthed, glans og professionalitet.

Et hint til det nuværende logo kunne være, at fade det ud (specielt i skyggernes spidser)..
Logo teksten er ok. Men kig evt. på om lidt mindre glow kunne være tilstrækkeligt.
Og samtidig om din brune og gule farve kunne "fade" lidt sammen. Ikke meget men en smule.
Evt. skift den brune farve ud med den flottere grå, som du bruger i "10% rabat reklamen".

"Slogan teksten" er super fin til din butik. Måske lidt for meget skygge/dropshadow under..

Menu:
Dernæst ved jeg ikke om det bare er hos mig (det håber jeg)... men altså din enkle menu med baggrundstriber passer ikke sammen.
Dette er højst sansynligt pga. at jeg tester i firefox og safari. Jeg er næsten sikker på du har det meget flotterer i Internet Explorer.
Men godt med ikke for mange menupunkter, og flot er det jo.

Overskrifter:
Du kunne evt. benytte dig af fed skrift i dine overskrifter..
Det falder lidt ud uden - men en smagssag.
Fx. "SPECIALTILBUD I FEBRUAR"

Synlighed:
En af de ting jeg med det samme kigger efter, er din adresse. - hvor befinder du dig henne..
Dette vil jeg gerne kunne se ud fra forsiden. Og gerne hurtigt, men ellers i bunden af forsiden.

Meen.. jeg får lyst til at handle med dig, der kommer bare en efterspørgsel og usikkerhed i hvor du er fra..
Jeg snakker ikke om krak-kort og uanede mængder af beskrivelser ".. og så skal du dreje til højre der.." ;)

Det er de små detaljer der spiller ind..
Een meget lille detalje er, at du bruger skygger på nogle af dine produkt billeder.. ikke alle. hmm..
Det går, men beslut dig endelig om hvad du vil have.

Rigtig lækre boxe du har til dine produkter. Sådan lidt glas look. Super lækkert - fryd for øjet. 

Der til skal de også siges.. At det ville være lækkert med flere billeder (bare et par stykker), når man trykker ind på et produkt.
Fx din akryl-menuholder, billedet du bruger er rigtig godt. Men som ekstra billede ville det være lækkert, med et der viste et eksempel i "brug".. Altså med indhold (ikke som hoved billede, men ekstra).

Vi bliver lidt ved din menuholder.
Lige netop det billede "hælder" utrolig meget..
Se om du kan rette det op.. en detalje, meen alligevel. :)
Det andet er 90'er mode ;)

Note som ikke er aktuel, men husk det endelig:
Generelt sørg for at have lige billeder.. som er nok belyste.
Flere billeder, vinkle, brug osv. er en rigtig god luksus ting, som du kan tilføje..
For små billeder under detaljer/beskrivelse kan være en ulempe. Men hellerer for lille billede end ingen.

Flere detaljer ;)
Det er et super kasseapparat du har.. jeg er vild med det. Og at det ikke bare er en kedelig indkøbskurv.
Indkøbsvognen du har er også perfekt hvor den bruges. Lille og enkel. - med fart over feltet.

Også det at du har givet dig tid til, at lave et lille ikon (favico) viser din grundighed.

Og her til sidst har jeg lige opdaget menupunktet information.. det er der du gemmer adressen ;)

Men tro nu ikke at vi har revet hele din side og alt dit arbejde itu.. Det skal bare bruge en bitt-smule finpudsning.
God arbejdslyst, og held og lykke med sitet og salget. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:03

Lige en ting til ... :)

På nogle af dine produkt billeder, da er det en smule svært at se størrelsen af produktet.
En målestok altså noget at se det i forhold til.. Det kunne være en super ting. :)

Fx. jeres 5 meter høje flagstang.. Det er jo meget højt, men på billedet ligner det bare en 1,5 meters stang.
Om dette er fordi den ikke er foldet ud, eller andet fancy skal jeg ikke kunne sige.
Jeg kan dog komme med et forslag:

Selvfølgelig en rigtig person. Og tag ikke den højeste i firmaet ;).. bare et lille trick.
Lad ham evt. "læne" sig op ad stangen, eller holde fast i den.. så virker det ikke så akavet.

Super! .. Det var alt - so far ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:07

Arh.. jeg glemte lige..

Stangen sælges uden banner, var det en idé at linke til jeres bannere?
Og evt. skrive prisen på et sådan under stangen?

Navnet er også en smule misvisende.. men det kan I jo gøre som I vil :)
"Outdoor flag Mega" er ikke et flag, men en stander/stang her til.

Yes. Så vil jeg ikke forstyrer de næste fem min.. ;) 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)