Hej,
Først, som vi nok alle er enige i.. endelig en flot webshop. :)
Logo:
Som flere er inde på, logoet, der mangler samme nydelighed, som resten af sitet.
Nøgleord; enkelthed, glans og professionalitet.
Et hint til det nuværende logo kunne være, at fade det ud (specielt i skyggernes spidser)..
Logo teksten er ok. Men kig evt. på om lidt mindre glow kunne være tilstrækkeligt.
Og samtidig om din brune og gule farve kunne "fade" lidt sammen. Ikke meget men en smule.
Evt. skift den brune farve ud med den flottere grå, som du bruger i "10% rabat reklamen".

"Slogan teksten" er super fin til din butik. Måske lidt for meget skygge/dropshadow under..
Menu:
Dernæst ved jeg ikke om det bare er hos mig (det håber jeg)... men altså din enkle menu med baggrundstriber passer ikke sammen.
Dette er højst sansynligt pga. at jeg tester i firefox og safari. Jeg er næsten sikker på du har det meget flotterer i Internet Explorer.
Men godt med ikke for mange menupunkter, og flot er det jo.
Overskrifter:
Du kunne evt. benytte dig af fed skrift i dine overskrifter..
Det falder lidt ud uden - men en smagssag.
Fx. "SPECIALTILBUD I FEBRUAR"
Synlighed:
En af de ting jeg med det samme kigger efter, er din adresse. - hvor befinder du dig henne..
Dette vil jeg gerne kunne se ud fra forsiden. Og gerne hurtigt, men ellers i bunden af forsiden.
Meen.. jeg får lyst til at handle med dig, der kommer bare en efterspørgsel og usikkerhed i hvor du er fra..
Jeg snakker ikke om krak-kort og uanede mængder af beskrivelser ".. og så skal du dreje til højre der.." ;)
Det er de små detaljer der spiller ind..
Een meget lille detalje er, at du bruger skygger på nogle af dine produkt billeder.. ikke alle. hmm..
Det går, men beslut dig endelig om hvad du vil have.
Rigtig lækre boxe du har til dine produkter. Sådan lidt glas look. Super lækkert - fryd for øjet.
Der til skal de også siges.. At det ville være lækkert med flere billeder (bare et par stykker), når man trykker ind på et produkt.
Fx din akryl-menuholder, billedet du bruger er rigtig godt. Men som ekstra billede ville det være lækkert, med et der viste et eksempel i "brug".. Altså med indhold (ikke som hoved billede, men ekstra).
Vi bliver lidt ved din menuholder.
Lige netop det billede "hælder" utrolig meget..
Se om du kan rette det op.. en detalje, meen alligevel. :)
Det andet er 90'er mode ;)
Note som ikke er aktuel, men husk det endelig:
Generelt sørg for at have lige billeder.. som er nok belyste.
Flere billeder, vinkle, brug osv. er en rigtig god luksus ting, som du kan tilføje..
For små billeder under detaljer/beskrivelse kan være en ulempe. Men hellerer for lille billede end ingen.
Flere detaljer ;)
Det er et super kasseapparat du har.. jeg er vild med det. Og at det ikke bare er en kedelig indkøbskurv.
Indkøbsvognen du har er også perfekt hvor den bruges. Lille og enkel. - med fart over feltet.
Også det at du har givet dig tid til, at lave et lille ikon (favico) viser din grundighed.
Og her til sidst har jeg lige opdaget menupunktet information.. det er der du gemmer adressen ;)
Men tro nu ikke at vi har revet hele din side og alt dit arbejde itu.. Det skal bare bruge en bitt-smule finpudsning.
God arbejdslyst, og held og lykke med sitet og salget. :)