Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google har lige ringet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lagt røret på efter at have talt med en af vores kunder.

Hun ringede og fortalte mig at hun lige havde snakket med Google, og de fortalte at hun nu havde været 1 år i deres søgemaskine, så nu skulle hun til at betale????

Tilgengæld for at hun nu skulle betale for at være på Google, så kunne de så love at hun fik minimum 10 besøg om dagen.

Hun lavede ingen aftale med firmaet, men ringede til mig, og jeg kunne så fortælle at hun havde snakket med en annocehaj, og at det skam er ganske gratis er være i google søgeresultater.

men hold kæft hvor det irretere mig at den slags annoncehajer, forsøger at tage røven på intetanende virksomheder... De skulle fanme have et spark i bollerne.. (altså annoncehajerme).

Det var bare det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:45

Absurd...

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:19

Det er squ utroeligt at det stadig kan foregå! Men jeg tror/håber da så småt at det bliver svære at franare stakkels erhversdrivende deres penge på den måde.

/ Peder

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:03

Lars Bachmann:

men hold kæft hvor det irretere mig at den slags annoncehajer, forsøger at tage røven på intetanende virksomheder... De skulle fanme have et spark i bollerne.. (altså annoncehajerme).

Det var bare det.

Og det skulle være et spark fra en hest!

Det som virker godt mod disse annoncehajer er information om, at folk skal holde sig langt væk fra deres fup-tilbud... så cool indlæg Lars :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:40

De der sælgere må jo være blevet klemt for hårdt under fødslen eller sådan noget. Hvordan hulen de kan holde det ud at tjene deres løn på den måde, det går over min forstand.

Heldigvis er de fleste da forsigtige/fornuftige nok til at sige forsvind til den slags folk.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:53

> Heldigvis er de fleste da forsigtige/fornuftige nok til at sige forsvind til den slags folk.

Ja, men problemet er, ligesom med spam, at sålænge der bare er den mindste procentdel tilbage som hopper på den, så kan det betale sig for dem at fortsætte med at ringe rundt og genere folk. Det er i sandhed sørgeligt.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:00

Åh nej den er langt ude.
Fordelen ved denne sag er dog, at det så åbentlyst er svindel med falsk identitet, salg af en ikke-eksisterende vare (modsat de andre telefonbogs portal der eksisterer og blot er værdiløse) og tja, decideret synligt svindel.

Hvis firmaet er dansk, og man hopper i fælden, burde sagen mod firmaet være let efterfølgende.  

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:37

Ja, det er godtnok en tand grovere end denne historie... 

Og jeg som troede, at nu kunne det ikke blive værre.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:44

Hvorfor bad hun ikke bare om et indbetalingskort? Det må da være muligt at kunne finde idioten herfra. Så skulle han bare med ud i skoven.. Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)