Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart at entreprenørfirma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg overvejer at starte som selvstændig inden for entreprenør branchen med egen gravemaskine mit spørgsmål lyder så på hvor man kan finde opgaver og altså noget Og hvad en time løn man kan tage med egen bil og trailer og gravemaskine. Har kørt gravemaskine i 6 år og lavet det meste Inde for nedgravning
Håber nogen gider og hjælpe

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus 

Hvis du ønsker at få opgavebogen fyldt, så er annoncering nok den typiske vej at gå. Altså annoncering til folk der kunne tænkes at have behovet for dine kompetencer. Hvis du fortager denne annoncering online, så vil det i det flestes tilfælde forgå via Google og Facebook. Trafikken herfra skal så ledes ind på en hjemmeside, hvor dine potentielle kunder kan læse mere omkring dig og dine ønsker - samt dernæst tage kontakt. 

Alternativt skal du kontakte større firmaer for at agerer som underleverandør, her er mit branchekendskab begrænset :-) 

Timelønnen er svær at definerer, da det afhænger af hvor du selv regner med at skulle tjene - samt hvilke udgifter du har. Mit værksted har lige krævet 375 kr. i timen, hvilket jeg synes var en fair timeløn. Hos os tager vi 700 kr. til 450 kr. afhængigt af opgavens type. 

Hvis du ønsker hjælp til annoncering / online eksponering - så hiv gerne fat i mig på simon@erhvervshjemmesider.dk

Held og lykke med din tilværelse som selvstændig! 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus.

Der var du heldig.

Jeg har snakket med en del som har selv startet op i præcis det fag som selvstændig.

Ang. Din time pris,

Skal du regne med :

Minimum 180kr i timen,

Ferie penge, syg penge hvis du skulle blive syg,
Forsikringer, barsel penge og atp

samt pension, eksempelvis en ratepension med indbetaling på ca. 58.000 kr om året

Og til sidst moms

Så der er en del ting du skal regne med i din endeligt kostpris.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der skulle stå ratepension og ikke hestepension.

Amino går i stå når man prøver rette et indlæg

Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at du gerne vil være selvstændig !

Opgaver - Dine opgaver kommer FØRST gennem dit netværk ! Der ud over skal du reklamere lidt for dig selv evt hos tidligere arbejdsgivere og folk du har udført opgaver for.

For mit eget vedkomne startede jeg da jeg havde opgaver inde til en 3-4 måneders arbejde og så kan jeg reklamere lidt ved siden af. Opgaverne var kommet ind gennem mit eget netværk. Jeg er lige startet som tømrer.

Jeg har "bare" en almindelig facebook side her til at starte med, senere skal jeg have lavet mig en hjemmeside, men det er ikke noget der haster lige nu :-)

Din timepris - Du må ALDRIG sælge dig selv for billigt ! Regn på hvad dine faste udgifter er hver måned, hvor mange penge skal du have ind hver eneste måned, bare for at firmaet kan køre rundt uden din løn.

D.v.s eksempelvis- af udgifter kunne det være, forsikring 1000 kr, brændstof 2000 kr, vedligehold 1200 kr, bil 1500 kr o.s.v dem skal du have ind hver eneste måned inden du kan udbetale løn til dig selv.

Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

Jeg var også lidt rundt på gulvet mht marketing da jeg skulle starte. Jeg blev heldigvis kontaktet af scandmark.dk som hjalp mig med lidt af hvert. De er skide flinke og altid til at forhandle med hvis man kan finde ud af det ;)

De har fået min hs op og køre: https://centrumgulve.dk/

mvh

Tomo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)