Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Akut hjælp til webshop m.m.

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

For 15-20.000 kr kommer du rigtigt langt hvis du basere dig på en open source løsning.

De løsninger jeg laver generer selv metadata m.v. dynamisk baseret på de produkter du indtaster dermed er SEO optimeringen af webshoppen altså indbygget i systemet og dermed bliver det et spørgsmål om at finjustere og tilpasse søgemaskineoptimeringen - hvilket forøvrigt klares direkte via backend og er utrolig nemt.

Jeg vil så godt lige erklærer mig uenig i noget af det Jesper skriver - Vælger du en standard lejebaseret løsning har du typisk ikke adgang til kildekode m.v. og derfor kan du sagtens ende i den situation at du om et år står og skal starte helt forfra fordi du ikke længere passer ind i standard løsningen - Så er det altså bedre at det er løsningen der "passer ind" til dine behov og at det er en moduleret løsning som der kan udvides på, uden at du skal starte forfra hver gang dine behov forandre sig.

Men det behøver altså ikke at koste 300.000 kr for en unik løsning der er tilpasset ens behov - Så skal den godt være noget speciel og kræve et hav af integrationer og samkøringer af data m.v. med mindre altså du betaler voldsomt meget for meget for det du får.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Jeg vil så godt lige erklærer mig uenig i noget af det Jesper skriver - Vælger du en standard lejebaseret løsning har du typisk ikke adgang til kildekode m.v. og derfor kan du sagtens ende i den situation at du om et år står og skal starte helt forfra fordi du ikke længere passer ind i standard løsningen - Så er det altså bedre at det er løsningen der "passer ind" til dine behov og at det er en moduleret løsning som der kan udvides på, uden at du skal starte forfra hver gang dine behov forandre sig.

Køber du en shop på lejebasis hos Goldenplanet.dk kan du godt åbne for kildekoden ganske nemt.

mvh   Geeked

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)