Lige en tilføjelse til Sørens indlæg med: "lyserød elastisk hundesnor" vs. "hundesnor" Hvis du på den side brugeren kommer ind på har en "lyserød elastisk hundesnor", og brugeren netop søgte på dette, så vil hun langt oftere købe hos dig end hvis hun havde søgt på "hundesnor". Dvs. at din konverteringsrate vil blive bedre (forholdet mellem kliks og faktiske køb). Dermed kan du tillade dig at betale en højere pris per klik for "lyserød elastisk hundesnor" end du kan for "hundsnor". Mvh Jesper |
Kære alle debattører,
Vil bare sige tusind tak for alle de gode input, tips & tricks, og alle de private beskeder/mails jeg har fået i løbet ugen. Det er været meget lærerigt, omend jeg stadig er en smule forvirret. Som før nævnt anede jeg ikke hvad SEO var, da jeg overtog webshoppen, og jeg har nok totalt undervurderet relevansen. Må indrømme at det dybest set ikke interesserer mig særlig meget. Derfor vil jeg benytte dette fantastiske netværk til at få noget prof. hjælp til at komme videre med SEO og få en lidt dybere indsigt i Adwords.
Ha' en dejlig søndag
Mange hilsner
fra Lise
PS. Hvem er det, der har tildelt mig øgenavnet "Klemmesamler af 3. grad"??? ;-)