Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu fatter jeg ikke en pind.....

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har gennem et stykke tid med "kryster-status" læst diverse indlæg om Google og hvordan man får en god placering blandt søgeresultaterne. Således godt klædt på kontaktede jeg vores CMS-leverandør og bad dem redegøre for hvordan de kunne forbedre vores placering. Deres svar var rent ud - at det er noget man betaler for... til Google altså, og at det er mange mange penge det drejer sig om. Er det mig der fuldstændig har misforstået jeres glimrende indlæg om søgemaskineoptimering eller er min cms-leverandør en doven hund med et 2.klasses produkt der ikke kan finde ud af SEO?

Jeg håber I vil ulejlige jer med et svar, selvom jeg ikke er iværksætter endnu... og måske heller ikke bliver det - jeg er ikke helt sikker på at jeg har hvad der skal til. Det er alligevel en fornøjelse at følge debatten pga. den hjælpsomhed og venlige tone der præger den, og det skader jo ikke at lære noget nyt.

mvh
Helle

spritny på Amino

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:59

Hej Helle

Velkommen til :-)
Ja du har helt ret, din leverandør fatter ikke en bjælde og hvis de ikke kan give et bedre svar, så må du hellere finde dig en anden leverandør hurtigt.

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:00

Jeg kender ikke din leverandør, men hvis han mener man betaler til google for at få en bedre placering i selve søgeresultaterne, så er det da vidst en konspirationsteori...

Du kan dog betale til google, og derved annoncere i højre side på google og i toppen ( det hedder google adwords) men har intet at gøre med selve placeringen.

Man kan derimod betale dygtige nørder som Mikkel DeMib, til at justere og optimere dit site, og derved få en langt højere placering, og sådan nogle gutter skal naturligvis have nogle penge.

Jeg håber det klarede lidt op på det... Jeg er ikke SEO guru, men jeg er nu rimlig sikker på jeg ikke tager fejl lige på dette punkt.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:02

Hej, Helle...

Enig med Martin i ovenstående... Betale til Google *LOL*
Der har de godt nok forsøgt at snyde dig, og tænk sig en lang næse de får, når du fortæller dem sandheden. Fortæl endelig resultatet af dette. Det tror jeg vil træne vores lattermuskler godt. Og det er jo godt for mavemusklerne

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 17:05

Det lyder som en spøjs CMS leverandør, sådan nogle udtalelser burde resulterer i offentlig hængning her Amino 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:06

/Marcel Fuursted

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:13

> eller er min cms-leverandør en doven hund med et 2.klasses produkt der ikke kan finde ud af SEO?

Der er kun et godt svar på det spørgsmål: Et rungende JA!
Og jeg kan kun give Martin ret: Skynd dig at finde en anden leverandør. Med sådan et svar gad jeg ikke engang at drile dem med deres uvidenhed - det er bare om at komme ud og videre.

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:19

http://www.skandiaweb.dk/

Tak for svarene (hvor er I hurtige!!) - jeg er glad for at det ikke er mig der er helt blæst... Jeg har læst en del indlæg af Mikkel deMib om netop dette emne, og det var egentlig også det der foranledigede mig til at kontakte dem. Ikke at jeg forventer at de er i hans klasse men mindre kan også gøre det.

Glæder mig til at høre deres forklaring på mandag når jeg har brugt hele weekenden på at hidse mig op!

Jeg skal holde jer orienteret.

mvh
Helle

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:21

Hej, Helle

Det lyder godt... Jeg ser ihvertfald frem til det... Så husk også at bruge din tid på at lede efter en anden leverandør.

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:42
Jeg kender en der lige har fået et tilbud fra dem... eller i al fald en der har en e-mail adresse i deres virksomhed......... nu har de lige mistet den første kunde på denne sag.
Side 1 ud af 3 (30 indlæg)