Skulle effekten mod forventning udeblive har vi ingen lange bindinger. Skriv en PB eller kontakt os via hjemmesiden, hvis du er interesseret i at høre mere.
Vi skriver om alt hvad der falder i kategorien Sundhed på vores blog. Hvis din ven vil skrive lidt om sit arbejde udgiver vi det gerne med backlinks.
Et eksempel fra vores blog, hvor din kammerat bare kan skifte fysioterapeut ud med psykoterapeut, men komme ind på de samme ting omkring psykoterapi: Hvornår bør jeg se en fysioterapeut?
Det koster ikke noget, du behøver ikke linke tilbage til os eller have et indlæg om os, du bestemmer selv hvilke sider du vil henvise til og der er ingen deadline.
Du skriver bare her på Amino eller sender en mail til anders [AT] treated.com hvis det har interesse.
Linkkataloger er kun et supplement, hvad med nogle gæsteblogindlæg og profiler i virksomhedsregistre. Du er velkommen til at snuppe min e-guide om emnet.
Jeg kender kun alt for godt til problematikken med linkkataloger.. Puha jeg brugte MEGET tid i starten på at finde frem til disse kataloger og oprette et link. Du skal have rigtig meget tålmodighed skulle jeg hilse at sige Jeg har ikke tal på hvor mange jeg har oprettet mig på og jeg tror ikke jeg er kommet på nogen endnu.. Jeg er begyndt at bruge tiden på at finde relevante blogs/hjemmesider istedet og det giver meget, meget mere