Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 timer per dag, har nu givet mig en månedsbonus på ca. 19.000 kr.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
For et år siden tog jeg en beslutning om at tabe mig og gjorde dette ved at følge en 28-dages-kur ved navn CellRESET og dermed også supplere kosten med naturlige vitaminer og mineraler.
Dette gik over al forventning og på 28 dage opnået jeg fantastiske resultater. Ikke blot  et stort vægttab(7,8 kg.), men mere energi, bedre søvn, mindre hovedpinde og ikke mindst så stoppet jeg med mit årelange forbrug af mavemedicin(Omeprazol) samt allergimedicin.
Her et år efter har jeg det stadigvæk fantastisk og har tabt mig yderligere(uden at være på kur) ca. 9 kg. og ligger nu fast på min ideale kampvægt på ca. 71 kg.

Nå men da disse vitaminer og mineraler samt kuren var så fantastisk begyndte jeg selvfølgelig at fortælle andre om dette og begyndte at lege med tanken om at gøre mere ved Network Marketing(ja det er via NM at de kosttilskud forhandles på).
Så for ca. 7 måneder siden tog jeg en beslutning om at fokusere to timer hver dag på Network Marketing for at så se hvad der ville ske.

Nu er jeg nået op på en månedsbonus på ca. 19.000 kr.(24.924 points) og det har, med en enkelt måneds svipser været stødt stigende.
At kunne hjælpe andre mennesker og samtidigt tjene ganske godt på det, er jo bare fantastisk motiverende og LANGT sjovere end at bruge 2 timer foran fjernsynet ;-)

Jeg synes faktisk at dette er et supersjovt "ekstrajob" og jeg bruger stadigvæk ca. 2 timer per dag i snit på det... så timelønnen er jo heller ikke så ringe mere.
Men det bedste med det hele er(og det mener jeg virkelig!) at at andre i mit LILLE team også tjener ganske gode penge og får stor fornøjelse ud af dette.
Glæden ved at hjælpe hinanden, som man jo er nødt til, hvis man vil tjene mere i NM, er kæmpestor og jeg føler faktisk at man udvikler sig enormt meget, når man arbejder sammen med dygtige og engagerede mennesker.

Hvis du kunne tænke dig at vide mere om dette, kuren, Network marketing eller du bare har generelle spørgsmål vedrørende produkter til træning, generel velvære, hudpleje osv. Så endelig send en mail...

Jeg vil meget gerne hjælpe og svare på dine spørgsmål.
Du kan også få tilsendt en marketingplan hvis du ønsker.

De bedste hilsner
Peter Gudmundsson
Tlf. 26 85 87 32
Mail: min.mail@aol.dk



Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Åhh, man bliver da helt træt i hovedet af de her mirakel produkter, og deres genvej til evig lykke.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tænker du på?
Jeg kan kun tale ud fra egen erfaring når jeg taler om min kostomlægning og hvad det gjorde for mig - min krop.
For mig var det UDEN TVIVL noget af det bedste der er sket og jeg er i dag en LANGT sundere person end jeg var for 1 år siden.
Er dette en genvej... tja det ved jeg ikke. Det startet med 28 dages kur og har efter dette givet mig så meget.
Hvis det er en genvej til evig lykke, skal jeg ikke kunne sige, men det har fandme været positivt indtil videre ;-)

Venlig hilsen
Peter Gudmundsson

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er dejligt at vide, at man kan opnå de selvsamme resultater med almindelig sund kost og motion Smile

Tillykke med dit vægttab.

Ærgerligt at du har kastet dig over MLM.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:
Ærgerligt at du har kastet dig over MLM.
.... For hans omgangskreds er det ærgerligt - det er jo dem der driver hans virksomhed.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Sander:
Ærgerligt at du har kastet dig over MLM.
.... For hans omgangskreds er det ærgerligt - det er jo dem der driver hans virksomhed.

Præcis.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow sikke nogle kommentarer.
NEJ det er ikke nogen i min omgangskreds der er kunder -eller teampartnere.
Faktisk har jeg også mødt en hel del negativitet på grund af uvidenhed.
Hvad er negativt... at jeg har opnået god succes med min krop -som jeg ikke kunne før kuren, til trods for mange kure og konstant motion... eller er det at jeg er glad for at jeg kan være med til at hjælpe andre til at opnå det samme og være flabet nok at tjene på det?

Personlig synes jeg at Network Marketing er en virkelig god og ærlig måde hvorpå alle der ønsker det, kan skabe en ekstra indkomst, uden at skulle købe varelager, lægge store investeringer eller lignende.

De bedste hilsner
Peter Gudmundsson

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Boombastic:
Personlig synes jeg at Network Marketing er en virkelig god og ærlig måde hvorpå alle der ønsker det, kan skabe en ekstra indkomst, uden at skulle købe varelager, lægge store investeringer eller lignende.

I er blevet hjernevasket.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay... så er jeg en glad, hjernevasket mand der med 2 timer per dag i en periode har opnået ca. 19.000 kr. i månedsbonus og samtidigt opnået lang bedre sundhed samt hjælper andre til at opnå det samme.
Det er nu ikke så slemt at være hjernevasket, føler jeg...

Have en dejlig dag :-)

De bedste hilsner
Peter Gudmundsson

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Boombastic, 

Om ca. 3 år når det går op for dig at du har brugt tid, energi og penge - samt opbrugt og misbrugt venskaber/bekendte/familie. 

På en "forretning" som ikke er en forretning men derimod et pyramidespil med meget, meget, meget, meget, meget, meget få der henter noget hjem der kan stå på mål med en normal indtægt.  

Så kan det være at du ser tilbage og tænker.. damn.. jeg skulle have lyttet.... 

Men hør nu, her har du en enestående mulighed.. HVIS du slår til i dag, vil jeg for et meget lille beløb hjælpe dig til selvhjælp, og til at hjælpe andre til selvhjælp. 

Selvhjælp for VisionæreTM

Du får en selvhjælps CD med over 100 tips, der hjælper dig med at hjælpe andre, og dig selv til nye højder inden for ikke at benytte MLM. 

Du får adgang til vores helt særlige teambonus struktur, som hjælper dig til at hjælpe andre, med at hjælpe nye medlemmer til selvhjælp imens i alle sammen bidrager til helheden. 

Du får en helt enestående rabat på vores produkter til både dig selv, men også dine team medlemmer og deres kunder, så i alle sammen i fællesskab kan hjælpe til selvhjælp. 

Selvhjælp for VisionæreTM 

Er understøttet af op til flere anerkendte læger, fysioterapeuter, psykologer ingen af disse vigtige anerkendte personligheder kan dog direkte støtte vores produkter, da vores produkter endnu ikke er anerkendte i Danmark


Lige nu kan du deltage i vores seminar nær dig, hvor du kan lære mere om hjælp til selvhjælp :)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)