Hejsa. |
Åhh, man bliver da helt træt i hovedet af de her mirakel produkter, og deres genvej til evig lykke.
Hejsa. |
Åhh, man bliver da helt træt i hovedet af de her mirakel produkter, og deres genvej til evig lykke. |
Hvad tænker du på? |
Det er dejligt at vide, at man kan opnå de selvsamme resultater med almindelig sund kost og motion Tillykke med dit vægttab. Ærgerligt at du har kastet dig over MLM. |
Lige mine ord! Vh. Kasper |
Egentlig en uhyre effektiv branche, den der NetWork Marketing, eller MLM som den også ynder at kalde sig..... |
Dog er jeg yderst taknemmelig for, at vi her på hjemmefronten, har en stak eksperter som nok skal passe på os, så vi ikke kommer i uføre...... |
Nu skal man jo passe på med at afvise gode positive indlæg på forhånd. Blot for at der ikke sidder nogen som undrer sig over hvor du dog har fundet din nye sundhed og pengestrøm fra tager vi lige lidt historik og baggrund: De interesserede kan følge med i forhistorien her: Læs lidt mere om cellRESET her: Det er sjovt nok ret svært at finde produkterne med klare prisangivelser på nettet, men man kan skkert høre mere fra en forhandler (partner, eller hvad de nu hedder), eller muligvis finde dem på PM Internationals hjemmeside, da det er den virksomhed som blandt andet står for at sælge produkterne.
Jeg er sikker på at Peter er en ærlig person, som ikke har rekrutteret sine familiemedlemmer til at købe (og sælge) produkterne. Han er dog en undtagelse fra PMs egen manual, som man kan finde på nettet https://images.template.net/wp-content/uploads/2015/10/09210918/pm-international-marketing-plan.pdf Her er et par eksempler på hvem de anbefaler at man kontakter med henblik på salg: "Go through old photo albums and try to remember the people photographed. Have you ever considered how big your family is? How many uncles, aunts, in-laws you have? Whom do you know in the course of day-to-day life (deliveries, cleaners, hair-dresser, handiman, doctors, specialty shops...) Also add all these names to your list." Pænt nederen for GLS-manden, at han skal med på listen :-) |
Synes stadigvæk at Network Marketing er et ganske okay og hyggeligt bijob. |
Okay... så endte billedet på hovedet... det fortæller jo alt om mine tekniske færdigheder ;-) |