Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords og Seo

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. May 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian, webanalytiker og andre,

Mange tak for alle feedback.

Jeg er nok nået til den konklusion at jeg lige stiller den nuværende partner lidt på hold. Nøjes med at lade dem tilføje vores gode trustpilot scores og så ellers sætte blackfriday og cybermonday kampagner op

Derudover bestiller jeg bogen fra webanalytiker og har sat et møde op med et firma fra Silkeborg (kendskab) der går min Google adwords konto igennem

Såvidt jeg kan se er opsætningen af kampagner etc ikke særligt godt struktureret, men nok ikke det letteste at rydde op i

Tilbage står jeg med SEO som så nok kommer til at følge som step 2

Ingen tvivl om at jeg føler at det er vigtigt selv at få et godt overblik - hvis I kan anbefale nogle gode Google adwords, Google shopping og SEO foredrag/kurser der finder sted i November vil det være super

Igen mange tak for alle input

Fra Aarhus N
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen.

Jeg har både siddet på den ene - og den anden side af bordet i forb. med SEO, Adwords, FB annoncering mm.

Mit råd til de små webshops: Afsæt ressourcer til at lære det meste selv, evt. med lidt konsulent hjælp udefra. Det kan næsten ikke betale sig med store bureauer da de oftest ikke leverer nok for pengene.

Eskperterne er jo også ofte selvlærte, da der ikke findes deciderede uddannelse - endnu - til netop denne branche. Uden at det skal blive for meget ananas i egen juice eller på nogen måde virke reklamerende, så anbefaler jeg da at man bruger noget tid på Youtube og derefter prøver det af i praksis.

evt. Vertica's kanal kan give noget inspiration: https://www.youtube.com/playlist?list=PLOz7vXvidFjL2cQwYlO3Tb4btFY-inaT9

E
llers findes der også internationale youtubere som "NEIL PATEL" som også er rigtig gode at følge. Så længe man husker at afprøve mange af tingene i praksis så det kommer under huden. Det gælder på SEO, adwords og andre annonceringsplatformer. :) Håber du har overskuddet til at selv at kaste noget tid efter det - der er intet mere behageligt end at man pludselig selv er i stand til at øge ens omsætning med hjælp fra lidt Online optimering.

Tilmeldt 20. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Holst & Munch Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Westendnr1,

Har du en mail jeg kan kontakte dig på?

Ellers skriv til mig på sorengudichsen@gmail.com

mvh. Søren :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)