Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlige undskyldninger af de danske tøj virksomheder

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 20:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Når andre bruger er provokerende så er jeg også provokerende.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du (Sam50) har været provokerende igennem hele tråden siden du startede den. Du virker faktisk mest af alt som en troll der kun har startet tråden her for at provokere.

På intet tidspunkt har du forholdt dig til selve sagen. Hvorfor er det et problem at de brænder tøj af? Hvad skulle de have gjort i stedet for?

Og før du kommer for godt igang igen: Ja, jeg har læst hele tråden, men jeg kan stadig ikke finde et eneste argument fra dig udover at alle vi andre er uvidende idioter.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 20:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:
Og før du kommer for godt igang igen: Ja, jeg har læst hele tråden, men jeg kan stadig ikke finde et eneste argument fra dig udover at alle vi andre er uvidende idioter.

Hvad er det for nogen sludrer du nu skriver, kom med beviset at jeg har kald alle andre for uvidende idioter.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen går du kun efter manden og ikke bolden. Jeg vil ikke deltage i dit mudderkast.

Vil du selv deltage i debatten? Hvad er problemet i at de brænder tøjet? Hvad skulle alternativet være?

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 21:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra hvad media siger så har de beviset at noget af det tøj som brændes er ikke beskadiget og selvfølgeligt kan man brænde tøjet for dette er tilladt.
Jeg har aldrig på noget tidspunkt sagt at det er forbudt.

Jeg startede debatten her på Amino fordi jeg er interesseret at høre andres mening.

Hvad skulle alternativet være håbede jeg at nogen af bruger på Amino kom med forslag.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sam50:

Jeg startede debatten her på Amino fordi jeg er interesseret at høre andres mening.

Hvad skulle alternativet være håbede jeg at nogen af bruger på Amino kom med forslag.

Du har en tendens til at forvride sandheden. Du hare åbenbart helt glemt hvad du skrev da du startede debatten? 

Hvor er det lige du spørge om vores mening eller efterlyser forslag ? 

Her er hvad du skrev:

"De danske tøj virksomheder brænder flere hundred tons helt nyt tøj hvert år  og som hoved årsag angiver de vand og fugt skade,
men jeg tror ikke at nogen danske virksomheder kan være så dumme og ineffektive så man ikke sikrer sig mod den slags fra år til år.
Så lad nu være med at bilde folk løgne og fortæl heller hele sandhed."

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)