Hvad var ikke dig ?? |
Ravn:Hvad var ikke dig ??
Nej.
Hvad var ikke dig ?? |
Nej. |
Der bliver ofte nævnt at tøjet er ødelagt. |
Dine svar bliver mere og mere mærkelige! |
Det er dig der læser forkert, kom nu med beviset et det er mig som har skrevet det. |
Og hvad så ?? hvorfor er det det er så interessant for medierne og dig at de brænder lidt tøj af? Her kan du til gengæld tale om en historie der mere fortjener en shitstorm, for det viser jo tydeligt at supermarkederne ikke har nogen kvalitetskontrol på deres produkter - hvilket jo lyder noget mærkeligt i mine øre. http://www.dr.dk/nyheder/indland/test-af-oregano-afsloerer-store-maengder-visne-blade-fra-traeer |
Stop nu lige en halv du! var det ikke dig der startede hele debatten? |
Ravn, du har der virkeligt misforstået tingenne, det er ikke mig som har skrevet dette, der er forskel på at angive en link og på at skrive tingene som linket indeholder. |
Når Ravn henviser til, at du Sam50 har startet debatten, mener han selvfølgelig her på siden. Det burde være åbenlyst. Når du så påpeger, at der er fundet bukser uden fejl, hvad er så omstændighederne bag at disse bukser også bliver brændt? Er det f.eks., at disse bukser har været i en container, hvor der er opdaget fugt/skimmelsvamp = usælgelige bukser. Hvis det er tilfældet, har du så overvejet, om H&M og Bestseller gør som de gør, fordi det er billigere for dem at sende det hele på forbrændingen, end at have folk til at undersøge hvert enkelt par bukser for fugt/skimmelsvamp? Private firmaer er sat i verden for at sælge noget og på samme tid tjene penge på det. De kan ikke opføre sig som vores politikere, der kaster om sig med penge til det ene ubrugelige initiativ efter det andet. |