Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker det samme som alle andre shop indehavere, mere salg - foreslag modtages.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg sige, der er godt nok gang i debatten !!

Hvis jeg bare viste 10% af det i "nørder" (ups) ved, så ville dette indlæg nok ikke være lagt ind.

Jeg prøver at suge info til mig blandt alle de omfattende besvarelser,for som sagt vil jeg jo bare gerne have en forretning der giver mening.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:12

Konrad:
Jeg fatter ikke der ikke findes / er udviklet et "framework" som man blot sætter op ift contributions, og så kan køre et get/set på oscCommerce installationen. Er der kommet noget af den slags?

Mange har prøvet men altid med et halvhjertet forsøg. Så ikke noget jeg vil anbefale, det laver bare mere kludder end der allerede er i forvejen.
Vi er helt enige om at oscommercen kunne have været langt bedre struktureret, det er en lorte løsning på rigtig mange områder. Men det er vidst gældende for de fleste shopløsninger ude på markedet der er så gamle.

Konrad:
Og jeg må sige - osC 3.0? Men det kan være der sker noget nu?

Det var også derfor jeg skrev hvis man har tiden til at vente ;) - Den har nemlig sit eget liv, og for mig virker det som om at de ind i mellem hiver en uge ud af kalenderen og sidder og programere på den. Derefter ligger de den til side igen desværre.

De har delt løsningen op i 6 alpha versioner, og de er pt. ved nummer 5. Men derefter kommer beta versionerne og så en stable. Så der er nok lange fremtidsudsigter på den front.

Jeg synes dog at Magento shoppen ser spændende ud, har dog slet ikke haft tid til at kigge nærmere på den.

Til Webtech
Tag et kig på både SEO-G og Header tags controller på http://addons.oscommerce.com/ Det kan virkelig hjælpe din shop på SEO banen.

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:20

Nå, nu har alle de kloge snakket sig varme, nu syns jeg vi skal tale lidt om andre ting...
Du har et menu punkt der hedder "Fruit of the Loom" men når man klikker er der ingen varer i denne kategori!!
Dette er et irritations moment og bestemt ikke salgsfremmende, heller ikke selv om man bare vil købe en mobil tlf.

De 4 produkter du har på forsiden burde have links ind til produkterne, selvom dine priser er meget store og meget røde, så er de ikke særlig synlige dels pga. af fonten, dels pga. af den store spaciering mellem tallene og ,- virker ofte bedre end DKK, jeg er ikke sikker på at den røde farve hjælper heller...

DINE produktbilleder!!!! Når man ønsker at se et større billede får man et pixeleret og strukket billede! Eller er det bare fordi jeg sidder med EI6?
Det er bestemt ikke salgsfremmende at man ikke kan få et ordentligt billede af produktet.

Så lige en lille detalje....den trådløse Phillips triple telefon pakke sælges i Bilka/A-Z for 399,- jeg købte en sidste forår og de har den stadig...bare til orientering...

Har du virkelig kun 74 varer? jeg ved ikke rigtig men jeg tror ikke det kan være godt for salget at skilte med at man har under 500 varer?

Håber du kan bruge mine opservationer til noget godt...

Held og lykke med din shop

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:23

Jeg synes dog at Magento shoppen ser spændende ud, har dog slet ikke haft tid til at kigge nærmere på den.
---

kæft det ser godt ud! Tak for linket!

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 19:31

Hej Lars N,

Det er nok primært Tygsen du skal lytte til. Min tilgang til osC er efterhånden temmelig teoretisk. Jeg gør gerne disse SEO-forbedringer som jeg har nævnt i et andet indlæg for dig, ganske gratis (det er jo ½ times arbejde max), hvis du kan bruge det til noget, men det bedste ville være om ikke du gik til firmaet som står bag, og forlanger at du da også forventer blot noraml eksponering for søgemaskinerne. Jeg synes det er urimeligt her anno 2008, hvis du har betalt for produktet, at der er ikke er medtænkt søgemaskineeksponering. Det er nok noget af det vigtigste, og det har direkte sammenhæng med dit spørgsmål.

mvh

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:46

Konrad nu er det altså ikke mig det har startet dette indlæg, men derimod webteck :)

Mig og Martin kender hinandenBig Smile

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 20:26

Ok - unskyld. Men tilbuddet står ved magt også for "webtech" - det piner mig nærmest at se på. Hvis webtech omvendt gider ændre logoet med det store hvide, the great WHITE open, er jeg klar.

Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 21:57

Jooo, jeg gider godt at ændre på "the great wihte space", og jeg lytte skam til alle de ting der bliver skrevet (burde kunne ses, flere ting allerede ændret). Jeg er gået i tænkebox ang. pladsen oppe ved logoet, har pt. flere ting i tankerne, f.eks. logo's fra leverandøre, noget med "du kan betale med dankort og så logo, osv --- men foreslag modtages gerne.

Nu det med SEO, der burde faktisk været en form for optimering indbygget, det siger de hos leverandøren. Har ikke selv kendskab til hvordan man finde ud af om den faktisk har det (ved ikke havd man skal se efter) 

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 12:17

Jeg vil foreslå at pladsen, the great white open, bruges som "teasere" for dine produkter. Noget som kører i et random-forløb.

Men ellers tror jeg Martin Tygsen er den rette mand. Han er inde i stoffet. Jeg vil som sagt mere end gerne lave nogle forbedringer helt gratis, men Tygsen er professionel. Jeg kan ikke påtage mig store forbedringer - det må du nok bruge penge på.

Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 23:44

Hej konrad, super ide med noget der vises random, tænkte selv noget  med leverandør logo's ?

Men hvad er det du kan hjælpe mig med at forbedre ? send mig en mail og vi kan finde ud af hvad der kan gøres bedre på min shop.

mvh Thomas

info@webteck.dk

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)