Det må jeg sige, der er godt nok gang i debatten !! Hvis jeg bare viste 10% af det i "nørder" (ups) ved, så ville dette indlæg nok ikke være lagt ind. Jeg prøver at suge info til mig blandt alle de omfattende besvarelser,for som sagt vil jeg jo bare gerne have en forretning der giver mening. |
Konrad:Jeg fatter ikke der ikke findes / er udviklet et "framework" som man blot sætter op ift contributions, og så kan køre et get/set på oscCommerce installationen. Er der kommet noget af den slags?
Mange har prøvet men altid med et halvhjertet forsøg. Så ikke noget jeg vil anbefale, det laver bare mere kludder end der allerede er i forvejen.
Vi er helt enige om at oscommercen kunne have været langt bedre struktureret, det er en lorte løsning på rigtig mange områder. Men det er vidst gældende for de fleste shopløsninger ude på markedet der er så gamle.
Konrad:Og jeg må sige - osC 3.0? Men det kan være der sker noget nu?
Det var også derfor jeg skrev hvis man har tiden til at vente ;) - Den har nemlig sit eget liv, og for mig virker det som om at de ind i mellem hiver en uge ud af kalenderen og sidder og programere på den. Derefter ligger de den til side igen desværre.
De har delt løsningen op i 6 alpha versioner, og de er pt. ved nummer 5. Men derefter kommer beta versionerne og så en stable. Så der er nok lange fremtidsudsigter på den front.
Jeg synes dog at Magento shoppen ser spændende ud, har dog slet ikke haft tid til at kigge nærmere på den.
Til Webtech
Tag et kig på både SEO-G og Header tags controller på http://addons.oscommerce.com/ Det kan virkelig hjælpe din shop på SEO banen.