Hvad kan gøres bedre, smartere og hvad skal det til for at blive mere synligt for søgemaskinernes robotter ? Jeg venter med spænding på forhåbenlig mange gode foreslag. www.webteck.dk |
Hej Thomas
Jeg kan bedst karaterisere din shop som en søgemaskinekatastrofe ...
Din shop kører med de samme titler /overskrifter - der står webtech eller webtech shoppen på alle siderne. Det er en KATASTROFE når vi snakker websites at der ikke er en individuel titel ...
Dine kattegorisider fortæller mig hvornår varen er oprettet - hvilket ærlig talt er mig ligegyldigt - fortæl istedet om varens fortræffeligheder.
Flere af teksterne er totalt uoriginale og kan findes næstten enslydende andre steder på nettet ..
Flere af teksterne er på engelsk og er direkte copy/pastet fra andet indhold - her er du på kanten af det Google vil kalde duplicate content
Der mangler en rød tråd mellem det du gerne vil findes på og de ord der er skrevet i teksterne ...
Så er der de sædvanlige spørgsmål som gør at handel kan blive afbrudt - hvor længe er i om at levere - hvornår får jeg varen - hvad med forsikring af dyre varers transport - også kaldet showstoppers eller dealbreakers.
Jeg synes din shop virker noget ufærdig og den "lugter" langt væk af dropshipping aftale med et it-firma ... men det er kun et gæt.
Jeg foreslår du læser nogen af de mange andre indlæg herinde om e-handel - for dem har du vist ikke læst endnu?
Det er ikke min mening at være for hård - men hvis du mener det seriøst og vil tjene penge - så er det en OMMER!
Held og lykke med det ....