Jeg skal ikke kunne sige om det er godt eller skidt, at være roboclean forhandler, men husk på at det oftest altid er den måde at MLM forretninger får sælgere på Bla.a Herbalife,Amway,Lr,Ffi,Tuppervare,Shanrila,Forever mm flere, Hvor man køber deres produkter for at blive sælgere..( ved dog ikke om roboclean er et MLM produkt ) men det er en fantastisk maskine som jeg heller ikke forstår de ikke sælger på en anden måde.... Multi Level Marketing , endnu noget fra USA , på godt og ondt.... Har prøvet at være Herbalife forhandler, der sagde de også at blandt alle de forhandlere der startede op idag var der kun 20 % tilbage efter et år , der var faldet 80 % fra, så ja det er nok svært at blive en god sælger og det er både indenfor MLM og biler og huse og knallerter og bankverdenen men kan man det, være sælger, er der også mange penge at tjene, fra 40000 til over 150000 pr måned sagde folkene bag herbalife selv, men jeg kom aldrig op på det...så måske er det godt nok du ikke blev sælger ....? men hvad nu hvis du egnede dig, som sælger. som ham Bo der var ude ved os fra roboclean han var en fantastisk venlig person, og ja jeg er stadig glad for maskinen lige som mange andre Sælger eller ikke sælger pyt.... Er blot glad for maskinen bag....Den kan jeg stå inde for....Kan godt samle hundehår op , har selv hund..Tak for denne gang... MVH Flemming
|
Mr.nuser
Når man sælger et produkt gennem en masse sælgere udenom normale salgskanaler som der er tale om her eks...Tuppervware, Herbalife har det noget at gøre med, at prisen er meget høj fordi der ingen konkurrence er på produkterne.
Det er en god måde at tjene kassen for en producent, som har en supersælger i sin fold der kan lokke endnu flere sælgere til at købe et produkt hver og som igen og igen osv...
Når man bruger den slags metoder, er det fordi det ikke er helt lovligt at lave dørsalg foran private, men man må gerne sælge erhvervsmæssigt til kommende sælgere, så i realitetet er det skjult dørsalg til private.
Der vil altid være en masse naive nysgerrige kommende sælgere der har masser af penge til at smide efter supersælgeren..
mvh