Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!!Roboclean (Salgskonsulent)

Side 3 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke kunne sige om det er godt eller skidt, at være roboclean forhandler, men husk på at det oftest altid er den måde at MLM forretninger får sælgere på Bla.a Herbalife,Amway,Lr,Ffi,Tuppervare,Shanrila,Forever mm flere, Hvor man køber deres produkter for at blive sælgere..( ved dog ikke om roboclean er et MLM produkt ) men det er en fantastisk maskine som jeg heller ikke forstår de ikke sælger på en anden måde....

Multi Level Marketing , endnu noget fra USA , på godt og ondt....

Har prøvet at være Herbalife forhandler, der sagde de også at blandt alle de forhandlere der startede op idag var der kun 20 % tilbage efter et år , der var faldet 80 % fra, så ja det er nok svært at blive en god sælger og det er både indenfor MLM og biler og huse og knallerter og bankverdenen men kan man det, være sælger, er der også mange penge at tjene, fra 40000 til over 150000 pr måned sagde folkene bag herbalife selv, men jeg kom aldrig op på det...så måske er det godt nok du ikke blev sælger ....? men hvad nu hvis du egnede dig, som sælger. som ham Bo der var ude ved os fra roboclean han var en fantastisk venlig person, og ja jeg er stadig glad for maskinen lige som mange andre

Sælger eller ikke sælger pyt.... Er blot glad for maskinen bag....Den kan jeg stå inde for....Kan godt samle hundehår op , har selv hund..Tak for denne gang...

MVH Flemming

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:41

Mr.nuser

Når man sælger et produkt gennem en masse sælgere udenom normale salgskanaler som der er tale om her eks...Tuppervware, Herbalife har det noget at gøre med, at prisen er meget høj fordi der ingen konkurrence er på produkterne.

Det er en god måde at tjene kassen for en producent, som har en supersælger i sin fold der kan lokke endnu flere sælgere til at købe et produkt hver og som igen og igen osv...

Når man bruger den slags metoder, er det fordi det ikke er helt lovligt at lave dørsalg foran private, men man må gerne sælge erhvervsmæssigt til kommende sælgere, så i realitetet er det skjult dørsalg til private.

Der vil altid være en masse naive nysgerrige kommende sælgere der har masser af penge til at smide efter supersælgeren..

mvh   Geeked

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:10

mr.nuser:

Filter queen virker ved at støvet hvirvles rundt og lægger sig i bunden af beholderen, som ved en grov filter på en traktor...næsten... , jeg havde en demonstatør ude for 2 år siden og han var en rigtig sælger han kunne ikke forstå vi ikke ville købe den, den kostede den gang 28000 kr incl en luftrenser med filter der skulle skiftes 1 til 2 gange i året og den kostede 1500 kr , for filteret, for jeg spurgte hvilket andre måske ikke have gjort....Håber du / I kan bruge disse oplysninger så der ikke er en masse rygter, kan se at kærchers roboclean koster 13000 , som jo så ikke skal forveksles med den jeg har købt fra AURA en tysk kvalitetsprodukt med en turbinemotor med 15 års garanti..

Nu ved jeg en del om støvsugere (er dog ikke super-ekspert) da jeg har arbejdet hos Kärcher nogle år, før jeg kom med i Jakodan.

Kärchers robotstøvsuger er ikke samme produkt som i øvrígt nævnes i denne tråd.
Deres støvsuger kan køre automatisk og adskiller sig fra andre robotstøvsugere ved bl.a. selv at kunne tømme sig i den tilhørende station (stor fordel da de ellers skal tømmes meget tit da der ikke er meget plads i), børsterne fungerer lidt anderledes, hvilket giver den bedre sugeevne og endelig kan den selv lade sig selv om, når den er ved at løbe tør for batteri, ved at køre i stationen. Derfor er den væsentligt dyrere end andre produkter på markedet, da den har langt flere funktioner og da man får oplade/tømningsstationen med. Endvidere er Kärcher et gammelt kendt tysk kvalitets mærke og det gør selvfølgelig også, at de kan tillade sig at hæve prisen lidt.

Den støvsuger der dog tales om i denne tråd, minder mere om en allergistøvsuger.. Der findes flere på markedet og jeg kender ikke dem alle, men mankan helt sikkert finde en med vandfilter til under 30.000, som er i en fin kvalitet!! Man skal ikke give 30.000 for en støvsuger hvis det er til privat brug, det er slet ikke nødvendigt... med mindre man har et kæmpehus og sviner ualmindelig meget

Kender ikke roboclean, men er fidusen ikke det samme som den her, til et par tusind kroner?? (og som er ganske udemærket til privat brug)
http://www.lve.dk/produkter.php?varegruppe=36&produkt=2165

Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:08

Hej Bente

Du skriver at man som selvstændig sælger af Roboclean kunne tjene ca. 5000 pr. solgte støvsuger. Det er ikke korrekt. Man skal faktisk sælge 5 støvsuger og det får man 5500 kr. for (provision). Dog får man først sin provision når kunden har betalt for støvsugeren og alle er jo ikke lige gode betalere.

Og jo jeg synes faktisk at det er bondefangeri. Idét at alle som skriver en ansøgning kommer til samtale og der bliver man virkelig lovet guld og grønne skove.

Du skriver at du er meget tilfreds med din støvuger. Jeg har tidligere skrevet, at jeg kontaktede 5 vilkårlige, som havde deres støvsuger til salg i den blå avis. De var alle meget utilfredse med den.

Hvis den er også er så allergivenlig som de påstår, hvorfor må man så ikke udtale overfor kunderne at den kan nedsætte deres allergi. Jeg har haft kontakt til Astma- og Allergi forbundet ang. støvsugeren. Hun fortalte mig, at hun havde hørt om Roboclean støvsugeren, men der er overhovedet ingen hold i hvad Roboclean siger, at det kan nedsætte allergien væsentligt. De vil aldrig nogensinde foreslå nogen af deres medlemmer at benytte maskinen. Jeg ved som sagt kun hvad hun fortalte mig.

Jeg har det også lidt sådan, at hvis maskinen er så god... Hvorfor er den ikke fuldstændig eksploderet på det danske marked? Den har jo været fremme siden 2001. Jeg har overhovedet ikke nogen i min familie eller vennekreds, som havde hørt om støvsugeren, før jeg søgte jobbet. Synes da at det giver lidt stof til eftertanke...

Fussing

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 09:45

fussing:

Jeg har det også lidt sådan, at hvis maskinen er så god... Hvorfor er den ikke fuldstændig eksploderet på det danske marked? Den har jo været fremme siden 2001. Jeg har overhovedet ikke nogen i min familie eller vennekreds, som havde hørt om støvsugeren, før jeg søgte jobbet. Synes da at det giver lidt stof til eftertanke...

Hej Fussing 

Der er nok den meget store pris for et stykke billig teknik til 30.000 kr der hæmmer salget, for kostede den 4.000 kr, ville endnu flere hoppe på en handel.

mvh   Geeked

Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:41

Hej

Aura`s roboclean koster altså ikke 30000 det er filter queen, der gør det, de har desuden fjernet deres hjemmeside fra nettet sikkert pga all den dårlige omtale de har fået,med deres salgsmetoder og høje renter.....

Aura`s roboclean forlanger de 17000 for incl alt tilbehør, og jeg fik forhandlet den noget længere ned i pris incl mere tilbehør men det er jo op til den enkelte... Det er jo ligesom når man køber bil eller går i banken så betaler vi jo heller ikke det samme..For den samme vare....

Kærchers roboclean 3000, koster 10000 på nettet med opsamler boks og det hele som sælgeren skriver , men den har jeg nu læst på net at den ikke kan samle hundehår op som de fleste robot støvsugere, ikke er noget at råbe hurra for...Har desuden selv en robot støvsuger....Fra det Tyske firma Aura...

Venlig Hilsen Flemming.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:20

mr.nuser:

Hej

Aura`s roboclean koster altså ikke 30000 det er filter queen, der gør det, de har desuden fjernet deres hjemmeside fra nettet sikkert pga all den dårlige omtale de har fået,med deres salgsmetoder og høje renter.....

Aura`s roboclean forlanger de 17000 for incl alt tilbehør, og jeg fik forhandlet den noget længere ned i pris incl mere tilbehør men det er jo op til den enkelte... Det er jo ligesom når man køber bil eller går i banken så betaler vi jo heller ikke det samme..For den samme vare....

Kærchers roboclean 3000, koster 10000 på nettet med opsamler boks og det hele som sælgeren skriver , men den har jeg nu læst på net at den ikke kan samle hundehår op som de fleste robot støvsugere, ikke er noget at råbe hurra for...Har desuden selv en robot støvsuger....Fra det Tyske firma Aura...

Venlig Hilsen Flemming.

Nu er jeg ikke en sælger, der skriver for Kärcher, jeg har slet ikke med Kärcher at gøre mere.
Jeg kender naturligvis deres produkter bedre end jeg kender andre produkter og derfor skriver jeg, da jeg kan høre, at du sammenligner på forkert grundlag...
Jeg har været ansat hos Kärcher for 3-4 år siden på deres danske hovedkontor, ikke som sælger, men som kontorelev.

Jeg har personligt haft robotstøvsugeren med hjemme på prøve i en uge, da alle ansatte skulle prøve maskinerne, for at kunne give bedre kunderådgivning.. Jeg har godt nok ikke hund, så skal ikke sige, hvordan den er mht hundehår, men ellers synes jeg personligt, den var rigtig god! Og en sjov ting at have stående fx på kontoret, da den giver lidt ekstra spil-smart-opmærksomhed overfor kunderne.

Men jeg gentager lige - Kärchers roboclean 3000 som du skriver om, er en robotstøvsuger.. en lille model, som kan støvsuge af sig selv.
Aura roboclean er (så vidt jeg kan se på deres hjemmeside http://www.aura-roboclean.co.uk/) en vandfilter støvsuger og det er absolut ikke det samme!!
Det er to vidt forskellige produkter til vidt forskellig brug/behov.

Hvis du absolut vil sammenligne, skal du sammenligne med Kärchers allergistøvsugere som også er med vandfilter.. (se dem her: http://www.karcher.dk/CPE/Stoevsuger/stoevsuger.htm den der er nederst på siden) Princippet og funktionen i dem er det samme.
Robotstøvsugeren er her: (http://www.karcher.dk/CPE/Robo-cleaner/robocleaner.htm) og er altså ikke et sammenlignligt produkt.

Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:03

Hej Nina

Jeg var ved at læse på linket du sendte med. Hvis jeg skulle vælge en støvsuger ja så ville jeg da godt nok hellere købe den du har fundet. Der er et pænt stykke op til 16000 kr. og ud fra beskrivelsen af støvsugererne, så er det meget det samme. Faktisk er "din" støvsuger bedre idét motoren har 1400 watt og den støvsuger fra Roboclean kun har 1000 watt.

Jeg håber virkelig ikke at der er andre der falder i Robocleans "fælde"

Fussing

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 09:30

Hej alle

Der er en ting de fleste glemmer, når man taler og skriver om støvsugere..

Det er støjhelvedet man glemmer, fordi man ikke tester støvsugere for støj.

Jo større motor, des mere støj, så mange watt er ikke altid godt.

mvh   Geeked

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:37

Keld Lanther:

Hej alle

Der er en ting de fleste glemmer, når man taler og skriver om støvsugere..

Det er støjhelvedet man glemmer, fordi man ikke tester støvsugere for støj.

Jo større motor, des mere støj, så mange watt er ikke altid godt.

mvh   Geeked

Det er rigtigt - og mange watt er heller ikke altid ensbetydende med højere sugeevne, men det er som regel et godt udgangspunkt.
Men det er en god ide at se på hvor mange decibel den kører med også.

Side 3 ud af 15 (141 indlæg)