Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!!Roboclean (Salgskonsulent)

Side 4 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:27

Hejsa.

Jeg har ligesom dig været til 1 samtale og er også lidt i tvivl, hvad er du nervøs for?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:37

Hej Hans

Det er nemt at sætte folk i bås..

Der er den naive der tror og hopper på alle fidusmagerne..

Der er den mindre kloge der tror lidt på fidusmageren hen ad vejen..

Der er den kloge, der holder sig væk, fordi det lugter i bageriet..

Derfor..................

mvh   Geeked

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:23

Hej Fussing

Nu har jeg læst debatten med stor interesse og kan se at drejning mod firmaet og produktet er taget - og efter min vurdering bunder det mere i at du er i tvivl - hvis dette er tilfældet kan jeg give dig et råd:

Er du i tvivl? - så er du ikke i tvivl!!!

Stol på dig selv og den fornemmelse du har fået skal du reagere udfra - og fortæller den dig at du skal bevæge dig væk fra dem, så gør det. Det er sjældent at vi tager fejl, når vi følger hjertet (maven) - det oftes når hovedet blander sig, at der opstår signalforvirring.

Hvad fortæller din mave dig nu? - følg den beslutning og du vil straks vide om det er den rigtige beslutning.

Keep up the spirit and have fun Big Smile

Kh Robert

Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:20

Hej.. Jeg var egentligt ikke i tvivl så længe.. Det hele lød jo bare så skide godt efter første samtale, men begyndte at undrer mig. Jeg havde det sådan at selv om jeg måske var lidt i tvivl. Ja, så synes jeg, at jeg lige ville give det en chance og undersøge nogle forskellige ting.

Som jeg har skrevet tidligere, så har jeg taget kontakt til HK, jeg har snakket med 5 tidligere sælgere, jeg har snakket med en nuværende sælger, jeg har chekket CVR registeret. Jeg må sige at alt var negativt, dog lige den nuværende sælger, men hun havde selvfølgelig også kun været ansat/selvstændig i 1 ½ mdr. De 5 tidligere sælger var alle blevet "overtalt" til at blive selvstændig. De havde kun været i gang mellem 4 og 9 mdr. Alle med negativt resultat og noget gæld.

Jeg har forlængst droppet Roboclean. Jeg synes bare at det er synd, at de stadig lokker folk i deres net. Sådan noget skulle forbydes. HK-manden som jeg snakkede med sagde til mig, at det jo var så tydeligt at det var en slags pyramidespil. Jeg kan også se, at Roboclean stadig søger sælgere, da jeg selv stadig kigger efter job på Jobindex. Jeg kan ikke forstå at der ikke er en lov, for den slags firma..

Hilsen Fussing

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 09:13

Der findes mange måder at sælge et produkt så dyrt som muligt, og Roboclean er en af dem.

Masser af naive sjæle hopper på limpinden og sørger gladeligt for, at toppen af pyramiden lever stort og flot..

Det gælder om at have talegaverne iorden til at være overbevisende over for de stakkels naive, der ikke ved bedre..

Men klogskab gavner og Amino advarsler gavner, men bare ikke godt nok.

mvh   Geeked

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:14

Sådan vil det jo altid være at der er nogen der er bedre end andre til at sælge. Sådan er det med alt. Er selv i en helt anden branche men der er også stor forskel på virksomhedernes sælgere nogle er bedre end andre.

Hvad angår det med jobsamtale hjemme kan det sagtens lade sig gøre. Har haft nogle firmaer hjemme hos mig til samtaler men sådan er det nok kun i servicebranchen. Men det kan man sagtenss og det giver nogle gode forudsætninger for dig som person. Men vil nok sige at jeg ikke ville være med til det i tilfældet med støvsugeren.

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:13

Kan se at ROBOCLEAN er oppe og vende igen!!!

Jeg havde en ven der arbejdede for dem for nogle år siden og det er ikke ligefrem det firma jeg ville arbejde for, jeg mener at de skulle være selvstændige, skulle købe deres egen maskine og fik så (en gratis maskine ) efter 3 mdr. når de havde haft deres 150 kundebesøg, nu ved jeg ikke hvordan det kører idag men kan huske at min ven sagde at den og nåede de aldrig at få den (gratis maskine) fordi de aldrig kom op på 50 kundebesøg!! Så den har de regnet godt ud i ROBOCLEAN!!

Jeg kunne se at der er en helt masse (positive brugere herinde) men sjovt alle sammen først er oprettet efter de kedelige udtalelser om ROBOCLEAN så tror nok de er de samme som sidste gang som har firmaet.

Men mærkeligt at sådan et firma som dem med hele 120 ansatte (kan man have 120 ansatte når hver konsulent er selvstændig??) Ikke engang en gang for firmaets ry´s skyld slår alle tvivl til jorden ved at tage denne dialog med os herinde, istedetfor at gemme sig bag alle mulige navne og kun tør forsvare deres firma fra en kundens side og ikke som ejer??

Man burde få sådan et skummelt firma undersøgt en gang for alle, måske vi skal undersøge hvor mange utilfredse brugere og ansatte de har haft og få evt. basta eller operation x til at kigge firmaet efter i sømmene??

Det kan ikke passe at de firmaer kan blive ved med at tage røven på folk!

Bare min mening

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:47

hejsa Fussing..

jeg kan slet ikke forstå hvorfor du har den mening som du har... jeg kender rigtig mange i roboclean og i blandt dem kender jeg ikke en der er negativ omkring det. så det er jo ikke noget med at de er blevet lokket.. selve deres kæde er opbygget helt korrekt og der er ikke nogle fejl der. så kan ikke forstå du begynder og snakke om pyramidespil. hvis hk manden har sagt pyramidespil er  det tydeligvis fordi du ikke har kunne forklare ham hvordan det hænger sammen. selve roboclean er bygget op som et helt alm firma. så jeg kan ikke lige følge din tankegang. tror du har forstået det forkert.

med venlig hilsen

bare mig

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 09:16

hej bare mig

Ærligt svar ønskes fra de glade Roboclean sælgere..

Hvor mange penge skal du betale for at få et job som sælger hos Roboclean?

mvh   Geeked

Side 4 ud af 15 (141 indlæg)