|
Du svarer jo ikke på spørgsmål. |
Hr. Henrik Hansen:Fashion-Seller:Det er dig, der fortolker, mens alle andre i tråden forholder sig til loven...
Men du kan da bare prøve det af, når du eller din samarbejdspartner får en giga bøde, kan du fortælle os andre omkring retspraksis :)
Nope... jeg fortolker ikke, men spørger jer... men i fortolker uden henvisning til loven og det er jo den jeg spørger til... jeg har jo selv refereret til din ud fra de gældende vilkår.
Skulle nogen anmelde mig for at ville hjælpe dem til at spare store beløb, vil virke usandsynligt og endnu mere usandsynligt er det, at jeg skulle blive dømt.
Det virker mere som om at du er irriteret over du har manglende fakta, hvorpå miine tanker ikke skulle være lovlige i praksis,
Ja hold da op, jeg er irriteret, jeg har aldrig været mere irriteret i hele mit liv (IRONI KAN FOREKOMME)... Fordi det her betyder så meget for mit liv...
Anyway jeg har hørt, at hvis man løber 26 gange rundt om rundetårn, imens man råber "Stativ stakit kasket", så ophæver det alle love. Free tip try it :)
Bliv gratis medlem