Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsloven / konflikt

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan ikke se den er ændret heller-  der skal stadigt specifikt samtykke til inden
Om man har CVR eller ikke er uden betydning. Han er virksomehd hvis man optræder som sådan - en såkaldt afgiftspligtig person og jeg tror ikke helt jeg fatter konceptet heller - nogen må vel noget ud af det kommercielt. Mit råd stadigt - få tilladelse inden e-mail

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
Om man har CVR eller ikke er uden betydning. Han er virksomehd hvis man optræder som sådan

John sådan har EU-retten ikke bedømt det.... og det er jo den som styrer...

Konceptet som i ikke forstår, er blot at finde frem til en målgruppe som køber et af mig  kendt produkt flere gange om året. Gruppen kan typisk sparer omkring kr. 2.000 til nok kr. 10.000 pr, køb fremadrettet.

Min målgruppe kommer aldrig nogensinde til at få en øget omkostning via min henvendelse.

Den evt. nye leverandør jeg omtaler til målgruppen, kommer heller ej til at betale mig en provision og kommer til at sælge til den evt nye kunde via deres listepris eller til den pris jeg forhandler mig frem til.

Du har helt ret john at nogen må få noget ud af det og det gør den målgruppe jeg henvender mig til og sparer en del penge, næste vinder er den nye leverandør og til sidst er der mig -  så 3 vindere og hvem af os vil klage over det i den virkelige verden,

 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hr. Henrik Hansen:

John sådan har EU-retten ikke bedømt det.... og det er jo den som styrer...

Konceptet som i ikke forstår, er blot at finde frem til en målgruppe som køber et af mig  kendt produkt flere gange om året. Gruppen kan typisk sparer omkring kr. 2.000 til nok kr. 10.000 pr, køb fremadrettet.

Min målgruppe kommer aldrig nogensinde til at få en øget omkostning via min henvendelse.

Den evt. nye leverandør jeg omtaler til målgruppen, kommer heller ej til at betale mig en provision og kommer til at sælge til den evt nye kunde via deres listepris eller til den pris jeg forhandler mig frem til.

Du har helt ret john at nogen må få noget ud af det og det gør den målgruppe jeg henvender mig til og sparer en del penge, næste vinder er den nye leverandør og til sidst er der mig -  så 3 vindere og hvem af os vil klage over det i den virkelige verden,

Du har tænkt dig at omtale en leverandør og et produkt, med andre ord en kommerciel mail, rabat eller ej. Så er det bare om at finde en privat stråmand, til at sende mails ud, så kan leverandører få omtale og leads, uden at omgå  markedsføringsloven. Kan du ikke høre hvor åndsvagt det lyder? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hr. Henrik Hansen:

nogen må få noget ud af det og det gør den målgruppe jeg henvender mig til og sparer en del penge, næste vinder er den nye leverandør og til sidst er der mig -  så 3 vindere og hvem af os vil klage over det i den virkelige verden,

 

Mage til vrøvl rent ud sagt - god vind med dit pjat

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hr. Henrik Hansen:
Konceptet som i ikke forstår

Det plejer jo altid at være en god start med koncepter, som ingen forstår.

Jeg er glad for at møde dig her - og ikke på motorvejen! På motorvejen ville man kalde dig en spøgelsesbilist! Du forstår ikke at du er galt på den, selvom alle blinker af dig! 

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:
Du har tænkt dig at omtale en leverandør og et produkt, med andre ord en kommerciel mail, rabat eller ej. Så er det bare om at finde en privat stråmand, til at sende mails ud, så kan leverandører få omtale og leads, uden at omgå  markedsføringsloven. Kan du ikke høre hvor åndsvagt det lyder

Jo enig med dig at det du noterer lyder åndsvagt -  men mit koncept bygger ikke på en forud antaget leverandør.

Alt afhængig af forbrugerens produkt, ved jeg hvor  og hvordan jeg kan skaffe en markant bedre pris..

Jeg er sgu ikke i lommen på nogen leverandør og der vil være 3 sikre  vindere...hvis jeg lykkes.

Jeg sælger intet eller opfordrer til køb - alt er oplysning / undersøgelse uden øget omkostning for  en forbruger.

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Trusted Partner:

Det plejer jo altid at være en god start med koncepter, som ingen forstår.

Jeg er glad for at møde dig her - og ikke på motorvejen! På motorvejen ville man kalde dig en spøgelsesbilist! Du forstår ikke at du er galt på den, selvom alle blinker af dig! 

Rødvin eller ej   -  påpeg venligst hvor du mener at jeg er forkert på den,,, altså hvor i loven og ikke din egen tolkning....

Konceptet er ligegyldigt her -  det er metoden herfor..der er i tale her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper I. P:

Fashion-Seller:

Cookie - John Hannover:

Fashion-Seller:
Iøvrigt må du ikke kontakte hverken B2B eller B2C via mail uden tilladelse, eller hvis du har haft en relation tidligere i B2B segmentet, f.eks fået et visitkort, mødtes, handlet sammen eller lignende.

jeg synes du går alt for langt her Morten. Der er da ikke nok at have "mødtes" eller fået et visit kort - til at man kontakter via e-mail. Der skal være givet helt positivt tilsagn til at at blive kontaktet via email kommercielt. Ellers har trådstarter da netop "mødtes" og det gør det absolut ikke lovligt med e-mail kontakt

B2B er det nok jævnfør den nye markedsføringslov, du må dog ikke gøre dette B2C :)

Og du skal kunne dokumentere og redegøre for dette, såfremt der bliver en sag ud af det. Så det er ikke nok at påstå, at man har mødtes, man skal have haft en dialog og den vej have fået en relation :) 

UHA UHA UHA!

Det oprindelige forslag til ny markedsføringslov indeholdt væsentlige lempelser af spamreglen, både i forhold til b-t-c og b-t-b. Begge disse lempelser er imidlertid UDGÅET af lovforslaget under lovforslagets behandling i Folketinget. Spambestemmelsen er derfor uændret i forhold til den gældende markedsføringslovs § 6 om spam

Tak for info, my bad! Jeg troede, at det var blevet vedtaget :)

Jamen så er trådstarters koncept jo totalt spam, end of story :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hr. Henrik Hansen:

ikke din egen tolkning....

Det er skam alene dig, der skaber fortolkning. 

God nat. 

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
]Mage til vrøvl rent ud sagt - god vind med dit pjat

Normalt taler man om 2 vindere ( win win ) , men her er der 3 -  så pjat er det bestemt ikke.. - 

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)